prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda

Budimir, Antea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Budimir, A. (2022). Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, A. (2022). 'Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir A. Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

A. Budimir, "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.