prikaz prve stranice dokumenta Uloga influencera u promociji u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga influencera u promociji u turizmu

Mirković, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Mirković, N. (2022). Uloga influencera u promociji u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166

Mirković, Nikolina. "Uloga influencera u promociji u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166

Mirković, Nikolina. "Uloga influencera u promociji u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166

Mirković, N. (2022). 'Uloga influencera u promociji u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166

Mirković N. Uloga influencera u promociji u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166

N. Mirković, "Uloga influencera u promociji u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.