diplomski rad
Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama

Lekić, Braslav
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Lekić, B. (2022). Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905

Lekić, Braslav. "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905

Lekić, Braslav. "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905

Lekić, B. (2022). 'Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905

Lekić B. Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905

B. Lekić, "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.