diplomski rad
Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj

Grabovac, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Grabovac, L. (2022). Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, L. (2022). 'Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac L. Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

L. Grabovac, "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.