prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y

Međimorec, Lara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Međimorec, L. (2022). Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753

Međimorec, Lara. "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753

Međimorec, Lara. "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753

Međimorec, L. (2022). 'Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753

Međimorec L. Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753

L. Međimorec, "Čimbenici utjecaja na izbor prodavaonice odjećom među pripadnicima generacije Y", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:056753

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.