završni rad
Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice

Visintin, Deny
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Visintin, D. (2022). Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677

Visintin, Deny. "Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677

Visintin, Deny. "Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677

Visintin, D. (2022). 'Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677

Visintin D. Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677

D. Visintin, "Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.