završni rad
Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode

Čukić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čukić, L. (2022). Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827

Čukić, Lucija. "Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827

Čukić, Lucija. "Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827

Čukić, L. (2022). 'Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827

Čukić L. Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827

L. Čukić, "Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654827

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.