prikaz prve stranice dokumenta Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije

Vincek, Andrea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vincek, A. (2022). Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691

Vincek, Andrea. "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691

Vincek, Andrea. "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691

Vincek, A. (2022). 'Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691

Vincek A. Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691

A. Vincek, "Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:529691

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.