specijalistički diplomski stručni
Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije

Kramarić, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kramarić, V. (2022). Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502

Kramarić, Valentina. "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502

Kramarić, Valentina. "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502

Kramarić, V. (2022). 'Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502

Kramarić V. Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502

V. Kramarić, "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.