završni rad
Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu

Vuzem, Anita
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vuzem, A. (2022). Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936687

Vuzem, Anita. "Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936687

Vuzem, Anita. "Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936687

Vuzem, A. (2022). 'Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936687

Vuzem A. Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936687

A. Vuzem, "Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936687

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.