završni rad
PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE

Sonja Brkljača (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Brkljača, S. (2015). PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249

Brkljača, Sonja. "PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249

Brkljača, Sonja. "PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249

Brkljača, S. (2015). 'PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249

Brkljača S. PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249

S. Brkljača, "PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111249