Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Kontek, L. (2024). Društvene mreže kao kanal za prodaju dodataka prehrani (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:848502
Kontek, Luka. "Društvene mreže kao kanal za prodaju dodataka prehrani." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:848502
Kontek, Luka. "Društvene mreže kao kanal za prodaju dodataka prehrani." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:848502
Kontek, L. (2024). 'Društvene mreže kao kanal za prodaju dodataka prehrani', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:848502
Kontek L. Društvene mreže kao kanal za prodaju dodataka prehrani [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:848502
L. Kontek, "Društvene mreže kao kanal za prodaju dodataka prehrani", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:848502