Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Fratrić, J. (2024). Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560
Fratrić, Josip. "Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560
Fratrić, Josip. "Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560
Fratrić, J. (2024). 'Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560
Fratrić J. Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560
J. Fratrić, "Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560