Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kerovec, N. (2024). Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988
Kerovec, Natalija. "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988
Kerovec, Natalija. "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988
Kerovec, N. (2024). 'Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988
Kerovec N. Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988
N. Kerovec, "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988