prikaz prve stranice dokumenta Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj

Kerovec, Natalija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kerovec, N. (2024). Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988

Kerovec, Natalija. "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988

Kerovec, Natalija. "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988

Kerovec, N. (2024). 'Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988

Kerovec N. Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988

N. Kerovec, "Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291988

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.