Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Crnogorac, A. (2024). Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac, Antonija. "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac, A. (2024). 'Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
Crnogorac A. Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712
A. Crnogorac, "Uloga socijalizacije potrošača putem društvenih medija u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244712