prikaz prve stranice dokumenta Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost

Brkanac, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Brkanac, N. (2024). Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac, Nikolina. "Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac, Nikolina. "Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac, N. (2024). 'Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Brkanac N. Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

N. Brkanac, "Uloga korisničke angažiranosti u stvaranju vrijednosti korištenjem mobilnih aplikacija za lojalnost", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:855235

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.