Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Doko, M. (2024). Utjecaj online recenzija na donošenje odluka o kupovini i korištenju usluge (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009269
Doko, Marko. "Utjecaj online recenzija na donošenje odluka o kupovini i korištenju usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009269
Doko, Marko. "Utjecaj online recenzija na donošenje odluka o kupovini i korištenju usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009269
Doko, M. (2024). 'Utjecaj online recenzija na donošenje odluka o kupovini i korištenju usluge', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009269
Doko M. Utjecaj online recenzija na donošenje odluka o kupovini i korištenju usluge [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009269
M. Doko, "Utjecaj online recenzija na donošenje odluka o kupovini i korištenju usluge", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009269