Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Majcen, K. (2024). Utjecaj društvenih mreža na promociju adventa grada Zagreba (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:560185
Majcen, Keti. "Utjecaj društvenih mreža na promociju adventa grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:560185
Majcen, Keti. "Utjecaj društvenih mreža na promociju adventa grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:560185
Majcen, K. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na promociju adventa grada Zagreba', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:560185
Majcen K. Utjecaj društvenih mreža na promociju adventa grada Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:560185
K. Majcen, "Utjecaj društvenih mreža na promociju adventa grada Zagreba", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:560185