diplomski rad
Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji

Filipović, Marina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Filipović, M. (2024). Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović, Marina. "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović, Marina. "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović, M. (2024). 'Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Filipović M. Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

M. Filipović, "Preuzimanja kao strategija rasta u medijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658896

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.