Kramar, S. (2024). Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496
Kramar, Sonja. "Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496
Kramar, Sonja. "Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496
Kramar, S. (2024). 'Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496
Kramar S. Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496
S. Kramar, "Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:986496