Rudić, D. (2024). Uloga stavova o retro proizvodima u lojalnosti potrošača generacija X, Y i Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:822075
Rudić, Daniela. "Uloga stavova o retro proizvodima u lojalnosti potrošača generacija X, Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:822075
Rudić, Daniela. "Uloga stavova o retro proizvodima u lojalnosti potrošača generacija X, Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:822075
Rudić, D. (2024). 'Uloga stavova o retro proizvodima u lojalnosti potrošača generacija X, Y i Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:822075
Rudić D. Uloga stavova o retro proizvodima u lojalnosti potrošača generacija X, Y i Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:822075
D. Rudić, "Uloga stavova o retro proizvodima u lojalnosti potrošača generacija X, Y i Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:822075