specijalistički diplomski stručni
Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima

Ćavar, Lea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ćavar, L. (2025). Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:493758

Ćavar, Lea. "Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:493758

Ćavar, Lea. "Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:493758

Ćavar, L. (2025). 'Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:493758

Ćavar L. Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 12.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:493758

L. Ćavar, "Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:493758

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.