Vodvarka, L. (2025). Utjecaj negativnih recenzija utjecajnih osoba na društvenim medijima na stavove i namjeru rezervacije hotelskog smještaja (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293062
Vodvarka, Lara. "Utjecaj negativnih recenzija utjecajnih osoba na društvenim medijima na stavove i namjeru rezervacije hotelskog smještaja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293062
Vodvarka, Lara. "Utjecaj negativnih recenzija utjecajnih osoba na društvenim medijima na stavove i namjeru rezervacije hotelskog smještaja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293062
Vodvarka, L. (2025). 'Utjecaj negativnih recenzija utjecajnih osoba na društvenim medijima na stavove i namjeru rezervacije hotelskog smještaja', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293062
Vodvarka L. Utjecaj negativnih recenzija utjecajnih osoba na društvenim medijima na stavove i namjeru rezervacije hotelskog smještaja [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 23.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293062
L. Vodvarka, "Utjecaj negativnih recenzija utjecajnih osoba na društvenim medijima na stavove i namjeru rezervacije hotelskog smještaja", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293062