završni specijalistički
Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima

Nena Perišić Pavlek (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Perišić Pavlek, N. (2015). Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:506795

Perišić Pavlek, Nena. "Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:506795

Perišić Pavlek, Nena. "Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:506795

Perišić Pavlek, N. (2015). 'Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:506795

Perišić Pavlek N. Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:506795

N. Perišić Pavlek, "Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:506795