Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Grđan, M. (2019). Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137
Grđan, Marija. "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137
Grđan, Marija. "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137
Grđan, M. (2019). 'Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137
Grđan M. Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137
M. Grđan, "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137