završni rad
Interaktivni marketing u turizmu

Katarina Bošnjak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad

Bošnjak, K. (2015). Interaktivni marketing u turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:794559

Bošnjak, Katarina. "Interaktivni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:794559

Bošnjak, Katarina. "Interaktivni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:794559

Bošnjak, K. (2015). 'Interaktivni marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:794559

Bošnjak K. Interaktivni marketing u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:794559

K. Bošnjak, "Interaktivni marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:794559