završni specijalistički
ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA

Kantolić, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kantolić, K. (2020). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997056

Kantolić, Katarina. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997056

Kantolić, Katarina. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997056

Kantolić, K. (2020). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997056

Kantolić K. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997056

K. Kantolić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI BANAKA", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997056

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.