završni rad
The role of influencers on promotion of sports fashion brands

Butigan, Gabriela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Butigan, G. (2021). The role of influencers on promotion of sports fashion brands (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778028

Butigan, Gabriela. "The role of influencers on promotion of sports fashion brands." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778028

Butigan, Gabriela. "The role of influencers on promotion of sports fashion brands." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778028

Butigan, G. (2021). 'The role of influencers on promotion of sports fashion brands', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778028

Butigan G. The role of influencers on promotion of sports fashion brands [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 14.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778028

G. Butigan, "The role of influencers on promotion of sports fashion brands", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:778028

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.