završni rad
PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19

Boić, Filip
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Boić, F. (2021). PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19 (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634

Boić, Filip. "PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634

Boić, Filip. "PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634

Boić, F. (2021). 'PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634

Boić F. PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19 [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634

F. Boić, "PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.