diplomski rad
Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju

Dugandžić, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Dugandžić, P. (2021). Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, P. (2021). 'Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić P. Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

P. Dugandžić, "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.