prikaz prve stranice dokumenta DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA

Cuccurin, Elena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management

Citirajte ovaj rad

Cuccurin, E. (2022). DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena. "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena. "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, E. (2022). 'DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin E. DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

E. Cuccurin, "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.