prikaz prve stranice dokumenta Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača

Jakopinčić, Stela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jakopinčić, S. (2023). Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293

Jakopinčić, Stela. "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293

Jakopinčić, Stela. "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293

Jakopinčić, S. (2023). 'Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293

Jakopinčić S. Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 06.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293

S. Jakopinčić, "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.