Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Glasnović, A. (2023). Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295836
Glasnović, Antun. "Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295836
Glasnović, Antun. "Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295836
Glasnović, A. (2023). 'Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295836
Glasnović A. Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295836
A. Glasnović, "Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:295836