Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Biruš, A. (2024). Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš, Anja. "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš, Anja. "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš, A. (2024). 'Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš A. Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
A. Biruš, "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225