Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Matković, A. (2024). Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković, Anita. "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković, Anita. "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković, A. (2024). 'Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
Matković A. Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420
A. Matković, "Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974420