Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kolar, P. (2024). Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929
Kolar, Petra. "Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929
Kolar, Petra. "Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929
Kolar, P. (2024). 'Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929
Kolar P. Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929
P. Kolar, "Prihvaćenost chatbotova od strane potrošača mjerena UTAUT2 modelom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:730929