Grčić, V. (2024). Razvoj i primjena virtualne stvarnosti u marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267182
Grčić, Vanda. "Razvoj i primjena virtualne stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267182
Grčić, Vanda. "Razvoj i primjena virtualne stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267182
Grčić, V. (2024). 'Razvoj i primjena virtualne stvarnosti u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267182
Grčić V. Razvoj i primjena virtualne stvarnosti u marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267182
V. Grčić, "Razvoj i primjena virtualne stvarnosti u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267182