Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA

Robert Vozetić (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad

Vozetić, R. (2019). ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić, Robert. "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić, Robert. "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić, R. (2019). 'ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić R. ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

R. Vozetić, "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.