prikaz prve stranice dokumenta ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA

Vozetić, Robert
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Vozetić, R. (2019). ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić, Robert. "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić, Robert. "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić, R. (2019). 'ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Vozetić R. ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

R. Vozetić, "ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA MLADE PRI KUPOVINI ORGANSKIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254058

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.