završni rad
Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača

Cigelj, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Cigelj, K. (2020). Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388

Cigelj, Katarina. "Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388

Cigelj, Katarina. "Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388

Cigelj, K. (2020). 'Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388

Cigelj K. Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 04.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388

K. Cigelj, "Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.