diplomski rad
Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača

Žili, Lana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Žili, L. (2022). Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, L. (2022). 'Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili L. Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 23.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

L. Žili, "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.