@mastersthesis{efzg:12172, author = {{Frühwirth, Dora}}, title = {{Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona}}, } @mastersthesis{efzg:12161, author = {{Juren, Katarina}}, title = {{Primjena uslužno dominantne logike u hotelijerstvu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:11366, author = {{Pugar, Iva}}, title = {{Stavovi o razvoju turizma u turističkoj destinaciji Kalnik s obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:11153, author = {{Karabatić, Karla}}, title = {{Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju}}, } @mastersthesis{efzg:10779, author = {{Jakuš-Mejarec, Lana}}, title = {{Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko - zagorska županija}}, } @mastersthesis{efzg:10778, author = {{Jakopinčić, Stela}}, title = {{Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10740, author = {{Posavac, Lorena}}, title = {{Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta}}, } @phdthesis{efzg:10676, author = {{Vlahović Mlakar, Tea Silvia}}, title = {{Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu}}, } @phdthesis{efzg:9939, author = {{Mostarac, Vinko}}, title = {{Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:9732, author = {{Pavleković, Andrea}}, title = {{Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima}}, } @mastersthesis{efzg:9761, author = {{Filipović, Ivan Kazimir}}, title = {{Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9459, author = {{Ljevak, Tina}}, title = {{Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:8267, author = {{Pezelj, Karla}}, title = {{Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7715, author = {{Banović, Matea}}, title = {{Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji}}, } @mastersthesis{efzg:6950, author = {{Ivančić, Ivana}}, title = {{Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:6710, author = {{Vujeva, Vladimir}}, title = {{Razvoj marke grada Livna}}, } @mastersthesis{efzg:6405, author = {{Ros, Antonio}}, title = {{Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom}}, } @mastersthesis{efzg:6357, author = {{Perlić, Matea}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:5786, author = {{Babić, Lucija}}, title = {{Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima}}, } @mastersthesis{efzg:4948, author = {{Tandara, Hedviga}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA}}, } @mastersthesis{efzg:3047, author = {{Bašić, Anja}}, title = {{Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada}}, } @mastersthesis{efzg:3062, author = {{Vakufac, Jasmin}}, title = {{Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja}}, } @mastersthesis{efzg:2991, author = {{Radoš, Iva}}, title = {{Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:4558, author = {{Cvetinović, Emanuela}}, title = {{Marketing usluga riječkih muzeja}}, } @mastersthesis{efzg:2160, author = {{Malešević, Kristina}}, title = {{Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:1632, author = {{Skejo, Filip}}, title = {{Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu}}, } @mastersthesis{efzg:1296, author = {{Todorić, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje markom destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:190, author = {{Knežević, Pia}}, title = {{ELIMINACIJA PROIZVODA - PRIMJER PIĆA MARKE SMART}}, } @mastersthesis{efzg:1484, author = {{Slamar, Mihaela}}, title = {{Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke}}, } @mastersthesis{efzg:591, author = {{Kajganić, Andrej}}, title = {{KANIBALIZACIJA PROIZVODA I MODELI PREDVIĐENJA KANIBALIZACIJE}}, } @mastersthesis{efzg:1586, author = {{Bedek, Ivan}}, title = {{Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom}}, } @mastersthesis{efzg:1403, author = {{Vučić, Laura}}, title = {{Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju}}, } @mastersthesis{efzg:1507, author = {{Novak, Sanja}}, title = {{Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga}}, } @mastersthesis{efzg:1259, author = {{Šturman, Filip}}, title = {{Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama}}, } @mastersthesis{efzg:1592, author = {{Benzon, Martina}}, title = {{Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa}}, }