pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:11366 thesis "Stavovi o razvoju turizma u turističkoj destinaciji Kalnik s obzirom na generacijsku pripadnost" "Pugar, Iva" efzg:11153 thesis "Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju" "Karabatić, Karla" efzg:10779 thesis "Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko - zagorska županija" "Jakuš-Mejarec, Lana" efzg:10778 thesis "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača" "Jakopinčić, Stela" efzg:10740 thesis "Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta" "Posavac, Lorena" efzg:10676 dissertation "Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu" "Vlahović Mlakar, Tea Silvia" efzg:9939 dissertation "Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija" "Mostarac, Vinko" efzg:9732 thesis "Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima" "Pavleković, Andrea" efzg:9761 thesis "Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj" "Filipović, Ivan Kazimir" efzg:9459 thesis "Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj" "Ljevak, Tina" efzg:8267 thesis "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj" "Pezelj, Karla" efzg:7715 thesis "Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji" "Banović, Matea" efzg:6950 thesis "Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske" "Ivančić, Ivana" efzg:6710 thesis "Razvoj marke grada Livna" "Vujeva, Vladimir" efzg:6405 thesis "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom" "Ros, Antonio" efzg:6357 thesis "Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj" "Perlić, Matea" efzg:5786 thesis "Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima" "Babić, Lucija" efzg:4948 thesis "PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA" "Tandara, Hedviga" efzg:3047 thesis "Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada" "Bašić, Anja" efzg:3062 thesis "Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja" "Vakufac, Jasmin" efzg:2991 thesis "Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima" "Radoš, Iva" efzg:4558 thesis "Marketing usluga riječkih muzeja" "Cvetinović, Emanuela" efzg:2160 thesis "Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije" "Malešević, Kristina" efzg:1632 thesis "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu" "Skejo, Filip" efzg:1296 thesis "Upravljanje markom destinacije" "Todorić, Zvonimir" efzg:190 thesis "ELIMINACIJA PROIZVODA - PRIMJER PIĆA MARKE SMART" "Knežević, Pia" efzg:1484 thesis "Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke" "Slamar, Mihaela" efzg:591 thesis "KANIBALIZACIJA PROIZVODA I MODELI PREDVIĐENJA KANIBALIZACIJE" "Kajganić, Andrej" efzg:1586 thesis "Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom" "Bedek, Ivan" efzg:1403 thesis "Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju" "Vučić, Laura" efzg:1507 thesis "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga" "Novak, Sanja" efzg:1259 thesis "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama" "Šturman, Filip" efzg:1592 thesis "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa" "Benzon, Martina"