@mastersthesis{efzg:12046, author = {{Perhat, Lorena}}, title = {{Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija}}, } @phdthesis{efst:5356, author = {{Dobrić, Žarko}}, title = {{MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA}}, } @mastersthesis{unizd:7320, author = {{Dukić, Irena}}, title = {{Inovativno upravljanje školom – studija slučaja Osnovna škola Voštarnica-Zadar}}, } @mastersthesis{efzg:9255, author = {{Jelaska, Lovro}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9567, author = {{Dragoje, Ivana}}, title = {{PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efzg:8513, author = {{Stojić, Antonio}}, title = {{Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda}}, } @phdthesis{efzg:8316, author = {{Rubik, Andrea}}, title = {{Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje}}, } @mastersthesis{efzg:6510, author = {{Lacić, Jakov}}, title = {{INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:6271, author = {{Lacković, Klara}}, title = {{Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija}}, } @mastersthesis{efzg:6380, author = {{Plašć, Monika}}, title = {{UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE}}, } @mastersthesis{efzg:5986, author = {{Radman, Ana}}, title = {{ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE}}, } @phdthesis{efst:4037, author = {{Rakušić Cvrtak, Katja}}, title = {{ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI}}, } @mastersthesis{efzg:4184, author = {{Keleminić, Kristijan}}, title = {{Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4185, author = {{Kesić, Alen}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efzg:4605, author = {{Marinov, Goran}}, title = {{Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:3672, author = {{Dražetić, Monika}}, title = {{Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:2926, author = {{Bijelić, Marko}}, title = {{Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske}}, } @phdthesis{efzg:2673, author = {{Vidić, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu}}, } @mastersthesis{efzg:2675, author = {{Cvitanović, Petra Leonora}}, title = {{Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije}}, } @phdthesis{unizd:2031, author = {{Bakija, Vinko}}, title = {{Socioekonomska analiza modela održivosti razvoja turizma u lokalnim zajednicama}}, } @mastersthesis{efzg:1317, author = {{Šimunović, Martina}}, title = {{ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA}}, } @phdthesis{efzg:321, author = {{Blažević, Zrinka}}, title = {{Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi}}, } @mastersthesis{efzg:1263, author = {{Vidanec, Kristina}}, title = {{Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1980, author = {{Kušec, Nikola}}, title = {{Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama}}, } @mastersthesis{efzg:2115, author = {{Kroflin, Kristina}}, title = {{Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada}}, } @mastersthesis{efzg:2207, author = {{Zovak, Ivan}}, title = {{Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija}}, } @mastersthesis{efzg:1246, author = {{Kovačić, Iva}}, title = {{Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:1347, author = {{Ljubica, Lea}}, title = {{Inovativnost potrošača pri odabiru bankarskih usluga}}, } @mastersthesis{efzg:1517, author = {{Živković, Fran}}, title = {{Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom}}, } @mastersthesis{efzg:1720, author = {{Raguž, Zrinka}}, title = {{Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:2257, author = {{Lakić, Ana}}, title = {{Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1893, author = {{Novak, Simona}}, title = {{Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače}}, } @mastersthesis{efzg:1523, author = {{Pelko, Zvonimir}}, title = {{Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji}}, } @mastersthesis{efzg:1505, author = {{Starić, Barbara}}, title = {{Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji}}, }