TY - THES ID - efzg:12046 TI - Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija AU - Perhat, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5356 TI - MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA AU - Dobrić, Žarko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - unizd:7320 TI - Inovativno upravljanje školom – studija slučaja Osnovna škola Voštarnica-Zadar AU - Dukić, Irena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9255 TI - Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda AU - Jelaska, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9567 TI - PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI AU - Dragoje, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8513 TI - Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda AU - Stojić, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8316 TI - Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje AU - Rubik, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6510 TI - INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA AU - Lacić, Jakov DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6271 TI - Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija AU - Lacković, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6380 TI - UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE AU - Plašć, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5986 TI - ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE AU - Radman, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4037 TI - ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI AU - Rakušić Cvrtak, Katja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4184 TI - Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda AU - Keleminić, Kristijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4185 TI - Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini AU - Kesić, Alen DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4605 TI - Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga AU - Marinov, Goran DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3672 TI - Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca AU - Dražetić, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2926 TI - Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske AU - Bijelić, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2673 TI - Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu AU - Vidić, Gabrijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2675 TI - Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije AU - Cvitanović, Petra Leonora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - unizd:2031 TI - Socioekonomska analiza modela održivosti razvoja turizma u lokalnim zajednicama AU - Bakija, Vinko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1317 TI - ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA AU - Šimunović, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:321 TI - Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi AU - Blažević, Zrinka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1263 TI - Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača AU - Vidanec, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1980 TI - Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama AU - Kušec, Nikola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2115 TI - Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada AU - Kroflin, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2207 TI - Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija AU - Zovak, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1246 TI - Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija AU - Kovačić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1347 TI - Inovativnost potrošača pri odabiru bankarskih usluga AU - Ljubica, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1517 TI - Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom AU - Živković, Fran DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1720 TI - Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca AU - Raguž, Zrinka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2257 TI - Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj AU - Lakić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1893 TI - Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače AU - Novak, Simona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1523 TI - Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji AU - Pelko, Zvonimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1505 TI - Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji AU - Starić, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -