pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:14482,thesis,"Povezanost osobina ličnosti i impulzivne kupnje kozmetičkih proizvoda","Bonić, Mateja",,,,,,,, efzg:14374,thesis,"Uloga društveno odgovornog poslovanja poduzeća na namjeru kupnje potrošača generacije Z","Obrež, Juraj",,,,,,,, efzg:14286,thesis,"Stilovi odlučivanja potrošača pripadnika generacija Y i Z u kupnji kave","Bakotić, Antonela",,,,,,,, efzg:14260,thesis,"Stavovi potrošača o kupovini namještaja putem interneta","Vasilik, Valentino",,,,,,,, efzg:14295,thesis,"Uloga koncepta usklađenosti u oblikovanju stava potrošača prema marki koju je razvila slavna osoba","Rušiti, Sara",,,,,,,, efzg:14099,thesis,"Razumijevanje ponašanja potrošača u odgovoru na personalizirano oglašavanje na društvenim medijima","Ćavar, Lea",,,,,,,, efzg:14088,thesis,"Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta","Tunjić, Katica",,,,,,,, efzg:14010,thesis,"Uloga i značenje online recenzija u procesu odabira turističkog smještaja pripadnika generacije Z","Šarić, Lara",,,,,,,, efzg:14049,thesis,"Utjecaj obilježja ekskluzivnosti i rijetkosti luksuznih proizvoda na percepciju njihove vrijednosti","Županić, Kristijan",,,,,,,, efzg:14037,thesis,"Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji","Miković, Barbara",,,,,,,, efzg:13864,thesis,"Percepcija generacije Z o prikrivenom oglašavanju u video sadržaju lidera mišljenja na društvenim mrežama","Buzov, Eugen",,,,,,,, efzg:13872,thesis,"Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta","Lažnjak, Maja",,,,,,,, efzg:13850,thesis,"Cjenovna osjetljivost kupaca i važnost imidža zemlje porijekla u namjeri kupnje osobnih automobila","Vranjić, Martina",,,,,,,, efzg:13857,thesis,"Uloga cijene i kvalitete u percepciji vrijednosti privatnih marki kod potrošača različitih generacija","Olujić, Franko",,,,,,,, efzg:13847,thesis,"Uloga osobnosti web stranice u formiranju stavova o e-trgovcu","Kramar, Sonja",,,,,,,, efzg:13834,thesis,"Objektivna i subjektivna procjena medijske pismenosti potrošača","Gavran, Petar",,,,,,,, efzg:13867,thesis,"Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije","Ebner, Anabela Lucija",,,,,,,, efzg:13828,thesis,"Istraživanje uloge virtualnih utjecajnih osoba na odluke o kupnji","Zidarić, Ines",,,,,,,, efzg:13840,thesis,"Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama","Črnjević, Sandra",,,,,,,, efzg:13842,thesis,"Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje","Koritnik, Sanja",,,,,,,, efzg:13827,thesis,"Uloga čimbenika sigurnosti prilikom kupovine unutar mobilnih aplikacija","Biško, Marijan",,,,,,,, efzg:13552,thesis,"Cjenovna osjetljivost potrošača i njihova percepcija dvostruke uloge cijene u kupnji prehrambenih proizvoda","Trogrlić, Tea",,,,,,,, efzg:13693,thesis,"Istraživanje uloge TikToka, kod pripadnika generacije Z, pri kupovini kozmetičkih proizvoda","Horvat, Nives",,,,,,,, efzg:13662,thesis,"Percepcija etičnosti korištenja generativnih AI tehnologija u visokom obrazovanju iz perspektive profesora i studenata marketinga","Horvatić, Tea",,,,,,,, efzg:13731,thesis,"Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta","Butković, Tea",,,,,,,, efzg:13681,thesis,"Percipirane koristi i rizici u kupnji prehrambenih i kozmetičkih proizvoda označenih privatnim markama","Duh, Laura",,,,,,,, efzg:13740,thesis,"Uloga cijene i kvalitete u izgradnji imidža privatnih maraka u maloprodaji autodijelova","Opačak, Matea",,,,,,,, efzg:13706,thesis,"Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji bio prehrambenih proizvoda","Vidović, Mia",,,,,,,, efzg:13702,thesis,"Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z","Borovac, Lana",,,,,,,, efzg:13789,thesis,"Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z","Mustapić, Sandra",,,,,,,, efzg:13563,thesis,"Čimbenici odabira sportske opreme mladih muških potrošača","Vuković, Lana",,,,,,,, efzg:13477,thesis,"Utjecaj licenciranih crtanih likova na izbor hrane kod djece","Dević, Matija",,,,,,,, efzg:13394,thesis,"Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda","Ercegović, Marica",,,,,,,, efzg:13299,thesis,"Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave","Premužić, Ivona",,,,,,,, efzg:13137,thesis,"Percipirana vrijednost i namjere ponašanja potrošača u kategoriji preparativnih kozmetičkih proizvoda hrvatskih marki","Sporiš, Sabina",,,,,,,, efzg:13425,thesis,"Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica","Jazvo, Katarina",,,,,,,, efzg:13216,thesis,"Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda","Radman, Nina",,,,,,,, efzg:13230,thesis,"Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa","Vusić, Tihana",,,,,,,, efzg:13123,thesis,"Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda","Vrdoljak, Anđela",,,,,,,, efzg:13304,thesis,"Razlike u percepcijama Milenijalaca i Generacije Z o korištenju predstavnika LGBTQ skupina kao ambasadora marke","Matković, Anita",,,,,,,, efzg:13341,thesis,"Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode","Čoga, Lucija",,,,,,,, efzg:12979,thesis,"Iskustva potrošača pri korištenju proširene stvarnosti (AR) u online kupovini","Pešo, Lara",,,,,,,, efzg:12999,thesis,"Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada","Perak, Iva",,,,,,,, efzg:13055,thesis,"Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji","Vodopijak, Nives",,,,,,,, efzg:12971,thesis,"Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima","Arelić, Antonija",,,,,,,, efzg:13134,thesis,"Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani","Šarfi, Helena",,,,,,,, efzg:12977,thesis,"Uloga percipirane osobnosti domaćina na Airbnb-u u namjeri rezervacije smještaja","Puljić, Elena",,,,,,,, efzg:12933,thesis,"Kupovna orijentacija generacije Y u odabiru malih kućanskih uređaja","Grubešić, Ivana",,,,,,,, efzg:12970,thesis,"Percepcija cijene pri kupovini proizvoda široke potrošnje kod generacije Z nakon uvođenja eura u Republici Hrvatskoj","Kerovec, Natalija",,,,,,,, efzg:12921,thesis,"Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija","Biruš, Anja",,,,,,,, efzg:13012,thesis,"Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova","Vidović, Dominik",,,,,,,, efzg:13026,thesis,"Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama","Mrvoš, Anamaria",,,,,,,, efzg:12597,thesis,"Percipirane koristi i rizici u korištenju virtualnih glasovnih asistenata","Hasanbegović, Emina",,,,,,,, efzg:12605,thesis,"Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića","Qenaj, Edina",,,,,,,, efzg:12612,thesis,"Povezanost vjerodostojnosti utjecajnih osoba s namjerom kupnje sportskih dodataka prehrani kod njihovih pratitelja","Buršić, Leana",,,,,,,, efzg:12623,thesis,"Uloga djece u promotivnim objavama utjecajnih osoba u angažmanu pratitelja","Stojković, Magdalena",,,,,,,, efzg:12632,thesis,"Uloga percipiranog kredibiliteta marketinga utjecajnih osoba kod generacije Z","Marušić, Ana",,,,,,,, efzg:12595,thesis,"Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda","Mandić, Tena",,,,,,,, efzg:12582,thesis,"Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini","Ravlić, Iva",,,,,,,, efzg:12490,thesis,"Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode","Galić, Ajla",,,,,,,, efzg:12481,thesis,"Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama","Opačić, Marta",,,,,,,, efzg:12586,thesis,"Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki","Sičaja, Mihaela",,,,,,,, efzg:12392,thesis,"Mjerenje percipirane kvalitete kozmetičkih usluga SERVPERF metodom","Lugomer, Rahela",,,,,,,, efzg:12394,thesis,"Stavovi pripadnika generacije Z o utjecajnim osobama koje promoviraju turističke destinacije","Grigić, Mihaela",,,,,,,, efzg:12443,thesis,"Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba","Ban, Ivana",,,,,,,, efzg:12397,thesis,"Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača","Galinec, Dora",,,,,,,, efzg:12376,thesis,"Uloga ambalaže kod percepcije imidža luksuznih proizvoda","Kolar, Mateja",,,,,,,, efzg:12361,thesis,"Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga","Špoljar, Tea",,,,,,,, efzg:12182,thesis,"Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju","Glasnović, Josip",,,,,,,, efzg:12175,thesis,"Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki","Pilaš, Martina",,,,,,,, efzg:12231,thesis,"Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača","Kovačević, Marta",,,,,,,, efzg:12172,thesis,"Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona","Frühwirth, Dora",,,,,,,, efzg:12161,thesis,"Primjena uslužno dominantne logike u hotelijerstvu Republike Hrvatske","Juren, Katarina",,,,,,,, efzg:12162,thesis,"Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra","Piškor, Dorotea",,,,,,,, efzg:12094,thesis,"Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z","Boljanović Rojka, Lara",,,,,,,, efzg:12105,thesis,"Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije","Janković, Karla",,,,,,,, efzg:12127,thesis,"Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača","Slišković, Ana",,,,,,,, efzg:12056,thesis,"Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z","Cikoja, Franka",,,,,,,, efzg:11991,thesis,"Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda","Vučković, Stefanie Anna",,,,,,,, efzg:11974,thesis,"Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki","Domazet, Marko",,,,,,,, efzg:11953,thesis,"Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu","Žunec Veliki, Kristijan",,,,,,,, efzg:11948,thesis,"Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće","Cirimotić, Ivona",,,,,,,, efzg:11940,thesis,"Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga","Marolin, Tea",,,,,,,, efzg:11923,thesis,"Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda","Kralj, Marta",,,,,,,, efzg:11914,thesis,"Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata","Jančik, Karla",,,,,,,, efzg:11905,thesis,"Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije","Bajcer, Lucija",,,,,,,, efzg:11711,thesis,"Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima","Odak, Mislav",,,,,,,, efzg:11895,thesis,"Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja","Romek, Lorena",,,,,,,, efzg:11563,thesis,"Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera","Sabolek, Petar",,,,,,,, efzg:11708,thesis,"Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona","Ćorić, Jela",,,,,,,, efzg:11661,thesis,"Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z","Jurović, Pavla",,,,,,,, efzg:11698,thesis,"Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica","Resler, Matej",,,,,,,, efzg:11816,thesis,"Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode","Potrebica, Ivan",,,,,,,, efzg:11704,thesis,"Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z","Sladović, Maja",,,,,,,, efzg:11505,thesis,"Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije","Mršić, Antun",,,,,,,, efzg:11571,thesis,"Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj","Bakalović, Nika",,,,,,,, efzg:11643,thesis,"Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja","Sladoljev, Adrijana",,,,,,,, efzg:11518,thesis,"Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova","Živković, Klara",,,,,,,, efzg:11421,thesis,"Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu","Zemljić, Ivana",,,,,,,, efzg:11297,thesis,"Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu","Devunić, Mihael",,,,,,,, efzg:11277,thesis,"Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani","Ružić, Ela",,,,,,,, efzg:11192,thesis,"Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja","Marković, Ivan",,,,,,,, efzg:11263,thesis,"Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama","Prpić, Tena",,,,,,,, efzg:11313,thesis,"Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima","Škrnički, Lucija",,,,,,,, efzg:11416,thesis,"Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta","Ludaš, Sara",,,,,,,, efzg:11838,thesis,"Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije","Merle, Petra",,,,,,,, efzg:11169,thesis,"Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća","Vareško, Karla",,,,,,,, efzg:11389,thesis,"Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta","Pervan, Barbara",,,,,,,, efzg:11487,thesis,"Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa","Kerep, Petra",,,,,,,, efzg:11141,thesis,"Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda","Švenda, Anamarija",,,,,,,, efzg:11171,thesis,"Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama","Džalto, Sara",,,,,,,, efzg:11144,thesis,"Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona","Petrović, Iva",,,,,,,, efzg:11222,thesis,"Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga","Bogojević, Tea",,,,,,,, efzg:11081,thesis,"Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija","Čačković, Terezija",,,,,,,, efzg:10848,thesis,"Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera","Russo, Beatrice Maria",,,,,,,, efzg:10820,thesis,"Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje","Klaić, Klara",,,,,,,, efzg:10818,thesis,"Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje","Budanović, Laura",,,,,,,, efzg:10798,thesis,"Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj","Antunović, Ivana",,,,,,,, efzg:10727,thesis,"Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku","Torinek, Mia",,,,,,,, efzg:10720,thesis,"Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti","Kuzmić, Martina",,,,,,,, efzg:10726,thesis,"Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača","Jugović, Monika",,,,,,,, efzg:10735,thesis,"Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta","Tadić, Anamarija",,,,,,,, efzg:10669,thesis,"Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji","Mudrinić, Željka",,,,,,,, efzg:10667,thesis,"Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja","Lučić, Niko",,,,,,,, efzg:10611,thesis,"Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima","Vladilo, Chiara",,,,,,,, efzg:10419,thesis,"Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena","Baća, Nikolija",,,,,,,, efzg:10229,thesis,"Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe","Bunčec, Maja",,,,,,,, efzg:10107,thesis,"Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila","Slapničar, Petar",,,,,,,, efzg:10080,thesis,"Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke","Budiša, Ana",,,,,,,, efzg:10079,thesis,"Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19","Mađer, Anamarija",,,,,,,, efzg:9737,thesis,"Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju","Davidović Boljkovac, Iris",,,,,,,, efzg:9869,thesis,"Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y","Janjac, Ivana",,,,,,,, efzg:9726,thesis,"Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane","Zadravec, Paula",,,,,,,, efzg:9725,thesis,"UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA","Vlašić, Lucija",,,,,,,, efzg:9716,thesis,"Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta","Duvnjak, Ružica",,,,,,,, efzg:9523,thesis,"Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z","Ljubičić, Zrinka",,,,,,,, efzg:9683,thesis,"LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI","Bazina, Nikolina",,,,,,,, efzg:9399,thesis,"STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU","Žinić, Anamaria",,,,,,,, efzg:9226,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka","Davidović, Marija",,,,,,,, efzg:9403,thesis,"Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda","Škreblin Borovčak, Tea",,,,,,,, efzg:9709,thesis,"Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19","Furmek, Valentina",,,,,,,, efzg:9953,thesis,"Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z","Jurakić, Anja",,,,,,,, efzg:9187,thesis,"Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda","Jurić, Marija",,,,,,,, efzg:9125,thesis,"The impact of brand name characteristics on creating brand perception","Čukman, Marko",,,,,,,, efzg:9166,thesis,"ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA","Wagmann, Lucija",,,,,,,, efzg:9145,thesis,"ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA","Petrušić, Marija",,,,,,,, efzg:9180,thesis,"Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju","Žagar, Martina",,,,,,,, efzg:9189,thesis,"Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode","Bosiljevac, Katarina",,,,,,,, efzg:9535,thesis,"Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda","Bokun, Valentina",,,,,,,, efzg:8921,thesis,"Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka","Kaurić, Tin",,,,,,,, efzg:8957,thesis,"Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda","Budimir, Antea",,,,,,,, efzg:8795,thesis,"Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu","Mamić, Nina",,,,,,,, efzg:8789,thesis,"Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece","Tomljenović, Ana",,,,,,,, efzg:8749,thesis,"PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV","Rambrot, Josip",,,,,,,, efzg:8740,thesis,"Čimbenici donošenja odluke o mirovinskoj štednji mladih","Kujundžić, Mišael",,,,,,,, efzg:8695,thesis,"ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA","Gečević, Helena",,,,,,,, efzg:8543,thesis,"Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača","Mataušić, Lucija",,,,,,,, efzg:8514,thesis,"Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini","Krištić, Leona",,,,,,,, efzg:8515,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z","Fržop, Nera",,,,,,,, efzg:8496,thesis,"Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost","Banek, Leo",,,,,,,, efzg:8408,thesis,"Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke","Lauš, Monika",,,,,,,, efzg:8393,thesis,"Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona","Roje, Marko",,,,,,,, efzg:7996,thesis,"Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona","Šlibar, Dorja",,,,,,,, efzg:8010,thesis,"Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda","Matušek, Iva",,,,,,,, efzg:7768,thesis,"Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča","Lalić, Marin",,,,,,,, efzg:7466,thesis,"Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije","Bilić, Valentina",,,,,,,, efzg:6672,thesis,"Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača","Hrgovčić, Valentina",,,,,,,, efst:4793,dissertation,"UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA","Antičić, Nina",,,,,,,, efzg:6775,thesis,"Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe","Bagić, Laura",,,,,,,, efzg:6292,thesis,"KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE","Mazić, Daria",,,,,,,, efzg:6408,thesis,"Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda","Vlašić, Matea",,,,,,,, efzg:6491,thesis,"Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece","Rugan, Matea",,,,,,,, efzg:6516,thesis,"Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije","Poropat, Nico",,,,,,,, efzg:6301,thesis,"Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju","Omrčen, Petra",,,,,,,, efzg:6195,thesis,"Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda","Marijan, Lana",,,,,,,, efzg:5915,thesis,"Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y","Bosnić, Ante",,,,,,,, efzg:6382,thesis,"PERCIPIRANE KORISTI I PERCIPIRANI RIZICI U KUPNJI MOBILNOG UREĐAJA PUTEM INTERNETA","Šiško, Berislav",,,,,,,, efzg:6083,thesis,"Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru","Matak, Katarina",,,,,,,, efzg:5454,thesis,"Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama","Bojić, Luka",,,,,,,, efzg:5176,thesis,"ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA","Zabrdja, Irena",,,,,,,, efzg:5060,thesis,"Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y","Pekez, Krunoslav",,,,,,,, efzg:4948,thesis,"PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA","Tandara, Hedviga",,,,,,,, efzg:4711,thesis,"Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke","Tomić, Ivana Ana",,,,,,,, efzg:4667,thesis,"Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani","Bogeljić, Ida",,,,,,,, efzg:4641,thesis,"Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje","Šantić, Matea",,,,,,,, efzg:4448,thesis,"Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji","Majcenović, Marijan",,,,,,,, efzg:4394,thesis,"Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj","Horvat, Patrik",,,,,,,, efzg:4459,thesis,"Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji","Slović, Marija Magdalena",,,,,,,, efzg:4239,thesis,"Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y","Menjak, Marija",,,,,,,, efzg:4527,thesis,"Povezanost financijske pismenosti i financijskog obrazovanja s odgovornim potrošačkim ponašanjem","Gaćina, Luka",,,,,,,, efzg:4372,thesis,"SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA","Koledić, Ivona",,,,,,,, efzg:4273,thesis,"STAVOVI POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Y O OGLAŠAVAČKIM AKTIVNOSTIMA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Mošmondor, Ines",,,,,,,, efzg:4213,thesis,"Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova","Horvat, Kristina",,,,,,,, efzg:4293,thesis,"Zadovoljstvo i lojalnost potrošača restoranima brze hrane","Furmek, Valentina",,,,,,,, efzg:4486,thesis,"CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE","Vuković, Kristina",,,,,,,, efzg:4554,thesis,"Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj","Ostojić, Paula",,,,,,,, efzg:4122,thesis,"Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu","Sraka, Helena",,,,,,,, efzg:4044,thesis,"Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona","Deucht, Filip",,,,,,,, efzg:4014,thesis,"Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda","Brnabić, Veronika",,,,,,,, efzg:4287,thesis,"Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira","Ćerdić, Arijana",,,,,,,, efzg:3847,thesis,"ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA","Bašić, Lovro",,,,,,,, efzg:3826,thesis,"Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja","Balaban, Ana",,,,,,,, efzg:3969,thesis,"Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika","Bradić, Braslav",,,,,,,, efzg:3926,thesis,"Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije","Aničić, Jelena",,,,,,,, efzg:3219,thesis,"Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće","Sakoman, Dino",,,,,,,, efzg:3085,thesis,"Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda","Lovasić, Nikolina",,,,,,,, efzg:3860,thesis,"Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda","Malogorski, Mateja",,,,,,,, efzg:3017,thesis,"Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu","Stanić, Martina",,,,,,,, efzg:3028,thesis,"Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima","Parat, Marta",,,,,,,, efzg:3062,thesis,"Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja","Vakufac, Jasmin",,,,,,,, efzg:3037,thesis,"Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj","Bešlić, Stjepan",,,,,,,, efzg:2640,thesis,"Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila","Štahan, Matija",,,,,,,, efzg:2623,thesis,"SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL","Hranj, Ivana",,,,,,,, efzg:2573,thesis,"Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača","Valjak, Mateja",,,,,,,, efzg:4232,thesis,"Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću","Marković, Dajana",,,,,,,, efzg:4701,thesis,"PERCEPCIJA POTROŠAČA O EKOLOŠKOJ ODGOVORNOSTI I NJIHOVOM EKOLOŠKI ODGOVORNOM PONAŠANJU","Pavlija, Ana Maria",,,,,,,, efzg:2521,thesis,"Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona","Hrvoj, Lorena",,,,,,,, efzg:2388,thesis,"Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama","Bašić, Robert",,,,,,,, efzg:2458,thesis,"Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj","Krešo, Damir",,,,,,,, efzg:2479,thesis,"Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju","Strinavić, Matea",,,,,,,, efzg:2311,thesis,"Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda","Gašpar, Andreja",,,,,,,, efzg:2306,thesis,"Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra","Malić, Martina",,,,,,,, efzg:2191,thesis,"Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y","Mijatović, Anđelka",,,,,,,, efzg:2380,thesis,"Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda","Ćurić, Anita",,,,,,,, efzg:1314,thesis,"Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije","Kovačević, Anđela",,,,,,,, efzg:1317,thesis,"ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA","Šimunović, Martina",,,,,,,, efzg:1753,thesis,"Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane","Bogunović, Ana Marija",,,,,,,, efzg:1864,thesis,"Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta","Vugić, Bernarda",,,,,,,, efzg:1791,thesis,"Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda","Streny, Katarina",,,,,,,, efzg:1752,thesis,"Strategija distribucije luksuzne modne marke","Virovac, Katarina",,,,,,,, efzg:1875,thesis,"Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja","Zečević, Petra",,,,,,,, efzg:1835,thesis,"Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki","Krstić, Ana",,,,,,,, efzg:1917,thesis,"Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y","Stanojević, Sabina",,,,,,,, efzg:1834,thesis,"Stil života turista s obzirom na način provođenja odmora","Crnčan, Božidarka",,,,,,,, efzg:2169,thesis,"Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača","Petković, Antonija",,,,,,,, efzg:824,thesis,"CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU","Jurinić, Lidija",,,,,,,, efzg:1782,thesis,"Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje","Lažec, Diana",,,,,,,, efzg:1766,thesis,"Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće","Volarić, Ana",,,,,,,, efzg:2091,thesis,"Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka","Josipović, Marija",,,,,,,, efzg:1684,thesis,"Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida","Švenda, Željka",,,,,,,, efzg:1351,thesis,"Osobnost bankarske marke","Mihotić, Lucija",,,,,,,, efzg:1441,thesis,"Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona","Devčić, Petra",,,,,,,, efzg:2083,thesis,"Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće","Knežević, Ivana",,,,,,,, efzg:1247,thesis,"Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića","Tarade, Mirela",,,,,,,, efzg:1517,thesis,"Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom","Živković, Fran",,,,,,,, efzg:1943,thesis,"Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila","Slukan, Ana-Marija",,,,,,,, efzg:2078,thesis,"Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem","Dražić, Mirela",,,,,,,, efzg:1999,thesis,"Luksuzna marka destinacije","Dobra, Andreja",,,,,,,, efzg:1289,thesis,"Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme","Maras, Ivana",,,,,,,, efzg:1928,thesis,"Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada","Dolić, Marina",,,,,,,, efzg:1845,thesis,"Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda","Arežina, Daria",,,,,,,, efzg:1691,thesis,"Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda","Marinić, Milena",,,,,,,, efzg:1562,thesis,"Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača","Orct, Martina",,,,,,,, efzg:2086,thesis,"Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača","Dropulić, Branka",,,,,,,, efzg:1403,thesis,"Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju","Vučić, Laura",,,,,,,, efzg:2228,thesis,"Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača","Šulc, Marija",,,,,,,, efzg:932,thesis,"CJENOVNA OSJETLJIVOST STUDENTSKE POPULACIJE U ODABRANIM KATEGORIJAMA PROIZVODA","Slišković, Valentina",,,,,,,, efzg:1307,thesis,"Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici","Pandžić, Mario",,,,,,,, efzg:1373,thesis,"Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda","Ivančić, Matija",,,,,,,, efzg:1406,thesis,"Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave","Vulinec, Iva",,,,,,,, efzg:384,thesis,"SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE","Orešić, Veronika",,,,,,,, efzg:927,thesis,"RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE","Iličić, Antonia",,,,,,,, efzg:1505,thesis,"Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji","Starić, Barbara",,,,,,,, efzg:2125,thesis,"Etnocentrizam potrošača u istočnoj Hrvatskoj","Pandurić, Bruno",,,,,,,,