@mastersthesis{efzg:12117, author = {{Grković, Nina}}, title = {{Istraživanje odnosa percipirane vrijednosti, percipirane kvalitete i zadovoljstva korisnika fitness centara u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:12055, author = {{Matošević, Lucija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca internet trgovinom}}, } @mastersthesis{efzg:11641, author = {{Milković, Anja}}, title = {{Digitalizacija nefinancijskih izvještaja u funkciji sprječavanja ekomanipulacije}}, } @mastersthesis{efzg:11725, author = {{Komljenović, Florijan}}, title = {{Implementacija platforme za automatizaciju procesa upravljanja kupcima}}, } @mastersthesis{efzg:11311, author = {{Dugonjić, Edita}}, title = {{Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:11368, author = {{Renko, Nika}}, title = {{Importance of benchmarking in creating sustainable marketing strategy}}, } @mastersthesis{efzg:11275, author = {{Kumiša, Maja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva programima vjernosti u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11289, author = {{Meznerić, Antonela}}, title = {{Specifičnosti prodajnog procesa motornih vozila u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11228, author = {{Pilko, Dolores}}, title = {{Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:11281, author = {{Režić, Goran}}, title = {{Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11085, author = {{Sabljić, Petra}}, title = {{Utjecaj stavova i skepticizma na formiranje namjere kupovine zelenih proizvoda u kasnih adolescenata}}, } @mastersthesis{efzg:11107, author = {{Mikulek, Iva}}, title = {{Etika u marketingu kozmetičke industrije}}, } @mastersthesis{efzg:10989, author = {{Fortuna, Matea}}, title = {{Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama}}, } @mastersthesis{efzg:11057, author = {{Bošnjak, Valentina}}, title = {{Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:11072, author = {{Perković, Valentina}}, title = {{Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{efzg:10611, author = {{Vladilo, Chiara}}, title = {{Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima}}, } @mastersthesis{efzg:10546, author = {{Krpan, Karlo}}, title = {{The Main Determinants of Consumer Behavior When Shopping Online}}, } @mastersthesis{efzg:10557, author = {{Domaćina, Luka}}, title = {{Upotreba korisničkih podataka u marketingu društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:10580, author = {{Stubičar, Barbara}}, title = {{Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na kupovno ponašanje kupaca u maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:10599, author = {{Mikulčić, Vanessa}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti na maloprodajnom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10592, author = {{Radaković, Mia}}, title = {{Impact of artificial intelligence on digital marketing}}, } @mastersthesis{efzg:10442, author = {{Pismarović, Ana}}, title = {{Održivost kao dio marketinške strategije luksuznih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:10441, author = {{Šiško, Laura}}, title = {{Uloga i značenje emocionalne inteligencije u prodaji i pregovaranju na tržištu informatičkih usluga i poslovnih rješenja}}, } @mastersthesis{efzg:10280, author = {{Rajić, Dalibor}}, title = {{Istraživanje reakcija kupaca na aktivnosti unapređenja prodaje u sektoru maloprodaje}}, } @phdthesis{efzg:10279, author = {{Sačer, Sabina}}, title = {{Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka}}, } @mastersthesis{efzg:10118, author = {{Ćužić, Tea}}, title = {{Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:10093, author = {{Lišanin, Luka}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efzg:10071, author = {{Fulanović, Tena}}, title = {{Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10028, author = {{Beširević, Tomislav}}, title = {{Specifičnosti razvoja ugostiteljske marke}}, } @mastersthesis{efzg:9700, author = {{Kuzmić, Taja}}, title = {{Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9723, author = {{Zrinski, Jelena}}, title = {{Odrednice marke poslodavca društveno odgovornih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9394, author = {{Šourek, Alen}}, title = {{AKTIVNOSTI UNAPREĐENJA PRODAJE NA PRIMJERU KATEGORIJE HRANE ZA KUĆNE LJUBIMCE}}, } @mastersthesis{efzg:9347, author = {{Halužan, Nikolina}}, title = {{Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9502, author = {{Jandras, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRIHVAĆENOSTI ONLINE PREGOVARANJA U ODNOSU NA PREGOVARANJE LICEM U LICE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efzg:9417, author = {{Radman, Nina}}, title = {{Maloprodaja ženskih odjevnih predmeta putem e-trgovine}}, } @mastersthesis{efzg:9601, author = {{Arelić, Antonija}}, title = {{Marketinške aktivnosti online trgovaca na malo u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9469, author = {{Vuzem, Anita}}, title = {{Metrike marketinga kao ključni faktor internet marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{efzg:9855, author = {{Markota, Ana}}, title = {{Upravljanje prodajnim timovima}}, } @mastersthesis{efzg:9337, author = {{Spišić, Lea}}, title = {{Čimbenici kvalitete usluge putničkih avioprijevoznika}}, } @mastersthesis{efzg:9305, author = {{Milošević, Mathea}}, title = {{ISTRAŽIVANJE GLAVNIH ODREDNICA PONAŠANJA INDIVIDUALNIH DONATORA KAO POLAZIŠTE DEFINIRANJA PROGRAMA PRIKUPLJANJA DONACIJA U NEPROFITNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efzg:9580, author = {{Lukačević, Janko}}, title = {{The Role of Customer Relationship Management Activities on Customer Satisfaction}}, } @mastersthesis{efzg:9341, author = {{Kulaš, Antonela}}, title = {{Impact of psyhological factors on purchasing behavior}}, } @mastersthesis{efzg:9048, author = {{Krtinić, Mia}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u online prodavaonici elektroničkih uređaja}}, } @mastersthesis{efzg:8960, author = {{Ćuk, Kristina}}, title = {{Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu}}, } @mastersthesis{efzg:8909, author = {{Kršul, Davor}}, title = {{Uloga marketinga u franšiznom poslovanju}}, } @mastersthesis{efzg:8957, author = {{Budimir, Antea}}, title = {{Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8764, author = {{Kršić, Matea}}, title = {{Kibernetička sigurnost u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:8627, author = {{Stjepanović, Ana}}, title = {{Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja}}, } @mastersthesis{efzg:8622, author = {{Lovrić, Anamaria}}, title = {{Uloga prodajnog menadžmenta u upravljanju procesom prodaje}}, } @mastersthesis{efzg:8401, author = {{Žerjavić, Lucija}}, title = {{Marketing maloprodaje elektromaterijala}}, } @mastersthesis{efzg:8328, author = {{Anić, Anamarija}}, title = {{Prilagodba marketinške strategije nastupa na internacionalnim tržištima poduzeća McDonald's}}, } @mastersthesis{efzg:7950, author = {{Boić, Filip}}, title = {{PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19}}, } @mastersthesis{efzg:8129, author = {{Tuđman, Ana Marija}}, title = {{Influencer marketing on social media}}, } @mastersthesis{efzg:7885, author = {{Krasniqi, Laoreta}}, title = {{Inovacije u maloprodaji putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:8020, author = {{Nikić, Ivana}}, title = {{Ispitivanje zadovoljstva korisnika online platformi za dostavljanje hrane na području grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efzg:7915, author = {{Kovač, Barbara}}, title = {{Marketing of fashion brands}}, } @mastersthesis{efzg:7945, author = {{Vujović, Uglješa}}, title = {{PRIMJENA A/B TESTIRANJA U MJERENJU UČINKOVITOSTI ONLINE PRODAJE}}, } @mastersthesis{efzg:8060, author = {{Ištuk, Sanja}}, title = {{PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U BANKARSTVU NA PRIMJERU KAMPANJE VJERUJ U SEBE}}, } @mastersthesis{efzg:7850, author = {{Trtanj, Kristina}}, title = {{TURIZAM KAO POKRETAČ REVITALIZACIJE INDUSTRIJSKE BAŠTINE-PRIMJER GRADA SISKA}}, } @mastersthesis{efzg:7890, author = {{Butigan, Gabriela}}, title = {{The role of influencers on promotion of sports fashion brands}}, } @mastersthesis{efzg:8057, author = {{Jelusić, Lorena}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efzg:7882, author = {{Kušec, Nikša}}, title = {{Uloga marketinške logistike u funkciji stjecanja konkurentske prednosti poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:8000, author = {{Nedić, Ivana}}, title = {{Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina}}, } @mastersthesis{efzg:8187, author = {{Lojen, Sofija}}, title = {{Zadovoljstvo i lojalnost kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7781, author = {{Hrgić, Josip}}, title = {{Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{efzg:7709, author = {{Kos, Tena}}, title = {{MARKETING U POSLOVIMA OSIGURANJA}}, } @mastersthesis{efzg:8063, author = {{Tolić, Ivan}}, title = {{Primjena gerilskog marketinga u poslovanju malih poduzeća grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efzg:7680, author = {{Piličić, Ilijana}}, title = {{STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:8164, author = {{Pavković, Ivana}}, title = {{IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:7625, author = {{Lekić, Božica}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda na tržište društvenih i didaktičkih igara}}, } @mastersthesis{efzg:7483, author = {{Petrović, Mia}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s”}}, } @mastersthesis{efzg:7466, author = {{Bilić, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:7198, author = {{Beneta, Antea}}, title = {{Korištenje humora u oglašavanju}}, } @mastersthesis{efzg:6830, author = {{Car, Andrej}}, title = {{UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{efzg:6850, author = {{Kelava, Ana}}, title = {{Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu}}, } @mastersthesis{efzg:6828, author = {{Zetić, Dario}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI TELEKOMUNIKACIJSKIH TVRTKI TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{efzg:6794, author = {{Banko, Mihael}}, title = {{MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:6784, author = {{Marojević, Ana}}, title = {{Utjecaj pristupanja Hrvatske Europskoj uniji na poslovanje logističkih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:6689, author = {{Marić, Martina}}, title = {{Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:6494, author = {{Hrgović, Marinela}}, title = {{Preferencije korištenja digitalnih kanala za distribuciju financijskih usluga pripadnika generacije y}}, } @mastersthesis{efzg:6106, author = {{Mišić, Petra}}, title = {{Brand Identity and Its Effect on Consumer Behaviour}}, } @mastersthesis{efzg:6119, author = {{Peko, Stella}}, title = {{Fado kao element turističke promocije Portugala}}, } @mastersthesis{efzg:6194, author = {{Klisović, Tina}}, title = {{GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efzg:6187, author = {{Vukorepa, Paula}}, title = {{LOKALNE ZNAMENITOSTI U SVRHU PROMOCIJE GRADA ŠIBENIKA}}, } @mastersthesis{efzg:6231, author = {{Barišić, Marija}}, title = {{Promocija proizvoda na maloprodajnom mjestu}}, } @mastersthesis{efzg:6516, author = {{Poropat, Nico}}, title = {{Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije}}, } @mastersthesis{efzg:6154, author = {{Poljančić, Antonio}}, title = {{Trgovački marketing}}, } @mastersthesis{efzg:6071, author = {{Ramić, Iva}}, title = {{ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE}}, } @mastersthesis{efzg:6195, author = {{Marijan, Lana}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6257, author = {{Banda, Luna}}, title = {{Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki}}, } @mastersthesis{efzg:5663, author = {{Sokač, Marcela}}, title = {{IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE}}, } @mastersthesis{efzg:5772, author = {{Poparić, Aida}}, title = {{Kako sindrom prevaranta utječe na rad pojedinca u marketinškoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:5712, author = {{Škunca, Anamarija}}, title = {{MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK}}, } @mastersthesis{efzg:5729, author = {{Matanović, Franka}}, title = {{Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu}}, } @mastersthesis{efzg:5805, author = {{Ćurčić, Sandro}}, title = {{POSLOVNE APLIKACIJE I MARKETING TURISTIČKIH AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{efzg:5652, author = {{Kvesić, Sara}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kroz vrhunski sport}}, } @mastersthesis{efzg:5739, author = {{Marincel, Borna}}, title = {{ULOGA GERILSKOG MARKETINGA U PROMOCIJI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efzg:5713, author = {{Prevendar, Maja}}, title = {{Upotreba fotografije u marketinškoj promociji}}, } @mastersthesis{efzg:5545, author = {{Filipović, Gabriela}}, title = {{MARKETING NA PRIMJERU VELIKOG PODUZEĆA - DM (DROGERIE MARKT)}}, } @mastersthesis{efzg:5595, author = {{Mehičić, Elvis}}, title = {{MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA}}, } @mastersthesis{efzg:5560, author = {{Jurić, Jelena}}, title = {{POZICIONIRANJE ASORTIMANA U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{efzg:5651, author = {{Balenović, Karlo}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija}}, } @mastersthesis{efzg:6083, author = {{Matak, Katarina}}, title = {{Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:5342, author = {{Savić, Nikolina}}, title = {{Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:5335, author = {{Bedić, Patrick}}, title = {{Specifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efzg:5414, author = {{Hauselmaier, Marin}}, title = {{Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:5098, author = {{Ivanovski, Viktor}}, title = {{Povijest promotivnih kampanja Coca-Cole}}, } @mastersthesis{efzg:5043, author = {{Bevanda, Agata}}, title = {{Tajna kupnja u funkciji podizanja kvalitete usluga}}, } @mastersthesis{efzg:4949, author = {{Banjac, Ilijana}}, title = {{Implikacije umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:4804, author = {{Lemac, Karlo}}, title = {{Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG}}, } @mastersthesis{efzg:4751, author = {{Špelić, Andreja}}, title = {{Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada}}, } @mastersthesis{efzg:4090, author = {{Pavlić, Petra}}, title = {{Bankovni kanali za distribuciju financijskih usluga malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:4297, author = {{Halilović, Leonarda}}, title = {{Promocija poduzetnika u turizmu grada Samobora na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:4551, author = {{Budak, Sonja}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINGA PODUZEĆA GRADSKO-STAMBENO KOMUNALNO GOSPODARSTVO}}, } @mastersthesis{efzg:4349, author = {{Reichl, Vedrana}}, title = {{ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{efzg:4276, author = {{Krajcarek, Karla}}, title = {{Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva}}, } @mastersthesis{efzg:3838, author = {{Babić, Lucija}}, title = {{Advertising effectiveness on social media}}, } @mastersthesis{efzg:4038, author = {{Vori, Mario}}, title = {{Franšiza u funkciji stjecanja konkurentske prednosti}}, } @mastersthesis{efzg:3804, author = {{Rupčić, Maja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva sudionika sportskog događaja u funkciji razvoja specifičnih oblika poduzetništva}}, } @mastersthesis{efzg:4083, author = {{Dorotić, Lara}}, title = {{Marketinška revizija proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4205, author = {{Jurčić, Anamaria}}, title = {{Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:3619, author = {{Orešković, Lucija Nikolina}}, title = {{Current trends in banking marketing}}, } @mastersthesis{efzg:3786, author = {{Butorac, Mia}}, title = {{Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:3812, author = {{Pušić, Patricia}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA KROSKULTURNIH DIMENZIJA MEĐUNARODNOG POSLOVNOG PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{efzg:4421, author = {{Jantolić, Karla}}, title = {{Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja}}, } @mastersthesis{efzg:4163, author = {{Pević, Nikola}}, title = {{Mobilne aplikacije u funkciji kanala za distribuciju prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4130, author = {{Jakovljević, Ana}}, title = {{Prodaja cjelovitih uređenja poslovnih prostora na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:3798, author = {{Vuk, Marijana}}, title = {{Promocija modne marke Zara}}, } @mastersthesis{efzg:4129, author = {{Ćurčić, Areta}}, title = {{Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4623, author = {{Vutmej, Petra}}, title = {{Kanali distribucije proizvoda za njegu kose}}, } @mastersthesis{efzg:3773, author = {{Đuksi, Maja}}, title = {{MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:3575, author = {{Jeleč, Iva}}, title = {{Marketing sadržaja u funkciji razvoja lojalnosti}}, } @mastersthesis{efzg:3205, author = {{Galović, Josip}}, title = {{Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e}}, } @mastersthesis{efzg:3109, author = {{Ivankić, Daniela}}, title = {{MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA}}, } @mastersthesis{efzg:3113, author = {{Milinković, Zdravko}}, title = {{STRATEGIJE MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efzg:3636, author = {{Šundov, Martin}}, title = {{Sportski marketing na primjeru manje poznatijih sportova}}, } @mastersthesis{efzg:2857, author = {{Šmuljić, Ivana}}, title = {{MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018.}}, } @mastersthesis{efzg:2893, author = {{Tucman, Jan}}, title = {{Marketing i organizacija hotela Palace u Malinskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2856, author = {{Hotko, Tea}}, title = {{PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA}}, } @mastersthesis{efzg:2569, author = {{Đevenica, Ante}}, title = {{Strategija marketinga Hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{efzg:2674, author = {{Pavić, Matea}}, title = {{Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije}}, } @mastersthesis{efzg:3983, author = {{Petrović, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE I VAŽNOSTI PRODAJNIH EDUKACIJA U HRVATSKOJ LJEKARNIČKOJ PRAKSI}}, } @mastersthesis{efzg:3108, author = {{Šimundža, Karla}}, title = {{Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2757, author = {{Beg, Andrea}}, title = {{Marketing turističke destinacije na primjeru Grada Šibenika}}, } @mastersthesis{efzg:4232, author = {{Marković, Dajana}}, title = {{Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću}}, } @mastersthesis{efzg:2268, author = {{Dujić, Lina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE UTJECAJA INOVATIVNOSTI USLUGA AVIOPRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST PUTNIKA PRVE KLASE}}, } @mastersthesis{efzg:2264, author = {{Galfi, Albert}}, title = {{Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{efzg:2504, author = {{Jovanović, Bojan}}, title = {{Uspješnost programa lojalnosti u barovima}}, } @mastersthesis{efzg:1195, author = {{Reljić, Tamara}}, title = {{MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA}}, } @mastersthesis{efzg:1199, author = {{Grbavac, Ante}}, title = {{RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI}}, } @mastersthesis{efzg:1029, author = {{Tomazetić, Ivana}}, title = {{MARKETING ADRENALINSKIH SPORTOVA}}, } @mastersthesis{efzg:2306, author = {{Malić, Martina}}, title = {{Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra}}, } @mastersthesis{efzg:845, author = {{Masnec, Tara}}, title = {{Marketing non-profit organisations based in HSA}}, } @mastersthesis{efzg:1200, author = {{Horvat, Marko}}, title = {{PROMOCIJA SPORTSKIH DOGAĐAJA NA PRIMJERU EUROPSKOG NOGOMETNOG PRVENSTVA}}, } @mastersthesis{efzg:1064, author = {{Bačić, Katarina}}, title = {{MARKETING U SPORTU N PRIMJERU BOKSAČKOG MEČ MAYWEATHER I PACQUJAO}}, } @mastersthesis{efzg:768, author = {{Maković, Josipa}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE}}, } @mastersthesis{efzg:127, author = {{Bašić, Nicol}}, title = {{Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija}}, } @mastersthesis{efzg:1752, author = {{Virovac, Katarina}}, title = {{Strategija distribucije luksuzne modne marke}}, } @mastersthesis{efzg:2235, author = {{Bradica, Hrvoje}}, title = {{Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:146, author = {{Bagarić Šalamon, Ana}}, title = {{Marketinški aspekt upravljanja kvalitetom na primjeru automobilske industrije}}, } @mastersthesis{efzg:2135, author = {{Vejin, Ivan}}, title = {{Specifičnosti prodaje i pregovaranja u segmentu paketne dostave na hrvatskom poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:2158, author = {{Roca, Josip}}, title = {{Unapređenje procesa prodaje medicinskih dijagnostičkih uređaja na tržištu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:524, author = {{Maričić, Matija}}, title = {{Upravljanje maloprodajom na benzinskim postajama}}, } @mastersthesis{efzg:1822, author = {{Juras, Maja}}, title = {{Stavovi generacije X i generacije Y prema kontroverznom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efzg:2169, author = {{Petković, Antonija}}, title = {{Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:604, author = {{Vukić, Andrea}}, title = {{MARKETING MEDICINSKOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:887, author = {{Filipi, Ivana}}, title = {{MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:827, author = {{Lokin, Nina}}, title = {{MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA}}, } @mastersthesis{efzg:287, author = {{Naglić, Lovro}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE}}, } @mastersthesis{efzg:967, author = {{Lisinski, Lea}}, title = {{PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:242, author = {{Jukić, Valentina}}, title = {{PROCES RAZVOJA NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU IPHONEA}}, } @mastersthesis{efzg:1918, author = {{Lekić, Sonja}}, title = {{Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:203, author = {{Benko, Ivana}}, title = {{UPRAVLJANJE PRIVATNIM MARKAMA: KOMPARATIVNA ANALIZA K-PLUS I BALEA}}, } @mastersthesis{efzg:568, author = {{Šiško, Antonia}}, title = {{UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efzg:1126, author = {{Brzović, Franjo}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNI MARKETING NA PRIMJERU MCDONALD'SA}}, } @mastersthesis{efzg:1908, author = {{Ramušćak, Matija}}, title = {{Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa}}, } @mastersthesis{efzg:715, author = {{Škarec, Matea}}, title = {{DRUŠVENO ODGOVORAN MARKETING U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:920, author = {{Čengić, Ena}}, title = {{MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI}}, } @mastersthesis{efzg:1063, author = {{Švađumović, Tina}}, title = {{MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA}}, } @mastersthesis{efzg:403, author = {{Deverić, Anita}}, title = {{MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY}}, } @mastersthesis{efzg:83, author = {{Sekulić, Nikolina}}, title = {{Record label marketing}}, } @mastersthesis{efzg:667, author = {{Ćaja, Mario}}, title = {{SPORTSKI MARKETING NA PRIMJERU FLOYD MAYWEATHERA}}, } @mastersthesis{efzg:716, author = {{Dević, Anita}}, title = {{UPRAVLJANJE DOGAĐAJIMA NA PRIMJERU FESTIVALA RUJANFEST}}, } @mastersthesis{efzg:1265, author = {{Vučaj, Alen}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1431, author = {{Jandrić, Nina}}, title = {{Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:1694, author = {{Šafarić, Luka}}, title = {{Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine}}, } @mastersthesis{efzg:1424, author = {{Peter, Tina}}, title = {{Istraživanje stavova ciljnog segmenta prema modelu financiranja obrnutom hipotekom}}, } @mastersthesis{efzg:1598, author = {{Šimunac, Jelena}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluge mobilnog bankarstva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1095, author = {{Protić, Sandy}}, title = {{MARKETING SPORTA NA RIMJERU ORGANIZACIJE SVJETSKOG DVORANSKOG PRVENSTVA U ATLETICI}}, } @mastersthesis{efzg:1133, author = {{Brkljača, Sonja}}, title = {{PPROMOTIVNE AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIK USPJEŠNE CROWDFUNDIČNG KAMPANJE}}, } @mastersthesis{efzg:1349, author = {{Trslić, Anja}}, title = {{Specifičnosti nagrađivanja zaposlenika u prodaji}}, } @mastersthesis{efzg:749, author = {{Vlašić, Jelena}}, title = {{UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA}}, } @mastersthesis{efzg:431, author = {{Žaja, Ivana}}, title = {{Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja}}, } @mastersthesis{efzg:985, author = {{Alerić, Matea}}, title = {{MARKETING U MODI NA PRIMJERU MARKE PULL AND BEAR}}, } @mastersthesis{efzg:881, author = {{Maruna, Matea}}, title = {{MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA}}, } @mastersthesis{efzg:328, author = {{Petrović, Tena}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJAMA}}, } @mastersthesis{efzg:283, author = {{Spahić, Aida}}, title = {{PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE}}, } @mastersthesis{efzg:750, author = {{Plovanić, Kristina}}, title = {{UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{efzg:780, author = {{Majić, Mia}}, title = {{MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efzg:904, author = {{Mačković, Martina}}, title = {{SPORTSKI MARKETING NA PRIMJERU F1 MOMČADI FERARRI}}, } @mastersthesis{efzg:903, author = {{Turčin, Dominik}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA}}, } @mastersthesis{efzg:987, author = {{Meštrović, Antonija}}, title = {{VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{efzg:93, author = {{Vranešević, Pavao}}, title = {{Customer's satisfaction with retail chains}}, } @mastersthesis{efzg:171, author = {{Lovrić, Marko}}, title = {{Optimizacija upravljanja asortimanom bezalkoholnih pića na maloprodajnom mjestu}}, }