@mastersthesis{efri:4737, author = {{Hron, Ivona}}, title = {{Percepcija potrošača o specijaliziranim trgovinama ekoloških prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:4508, author = {{Frlan, Tea}}, title = {{Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:4490, author = {{Pavić, Sara}}, title = {{Analiza utjecaja boja na ponašanje igrača casino igara}}, } @mastersthesis{efri:4427, author = {{Jurčić, Dejan}}, title = {{Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke}}, } @mastersthesis{efri:4423, author = {{Stanišić, Barbara}}, title = {{Izazovi brendiranja poslodavca u kompanijama iz naftno-plinske industrije u kontekstu privlačenja pripadnika generacije Y i Z}}, } @mastersthesis{efri:4424, author = {{Žuklić, Dalila}}, title = {{Očekivanja generacije Y od medija i medijskih kompanija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja}}, } @mastersthesis{efri:4428, author = {{Bašić Žic, Maja}}, title = {{Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:4376, author = {{Bilić, Višnja}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{efri:4459, author = {{Jurešić, Leo}}, title = {{Circular economy in food consumption: zero waste management and food banks}}, } @mastersthesis{efri:4460, author = {{Jurković, Mia}}, title = {{Kvaliteta usluge m-bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:4464, author = {{Mladenova-Zorić, Aleksandra}}, title = {{Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu - primjer turističke zajednice Grada Mali Lošinj}}, } @mastersthesis{efri:4462, author = {{Kvaternik, Karla}}, title = {{Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efri:4461, author = {{Katovčić, Dea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{efri:4466, author = {{Oroz, Tena}}, title = {{Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:4474, author = {{Videc, Karla}}, title = {{Utjecaj zaštitne boje marke na prepoznatljivost marke}}, } @mastersthesis{efri:4438, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Analiza školovanja, osposobljavanja i stručnog usavršavanja policijskih službenika prometne policije u Zagrebu}}, } @mastersthesis{efri:4716, author = {{Glad, Matea}}, title = {{Citizen of the City of Rijeka perspective on multi-level marketing}}, } @mastersthesis{efri:4714, author = {{Vincek, Silvija}}, title = {{Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije}}, } @mastersthesis{efri:4356, author = {{Barić, Mia}}, title = {{Motivacija i ponašanje korisnika digital fitness i wellness aplikacija}}, } @mastersthesis{efri:4359, author = {{Matković, Ana}}, title = {{Percepcija domaćih i stranih proizvoda - usporedba hrvatskih potrošača u odnosu na slovensku i talijansku nacionalnu manjinu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:4321, author = {{Mioč, Jakov}}, title = {{Supply chain management in professional football club}}, } @mastersthesis{efri:4643, author = {{Keko, Karla}}, title = {{Ethics of gamification in education}}, } @mastersthesis{efri:4646, author = {{Litović, Lea}}, title = {{Perceived value of the International Business programme at the Faculty of Economics and Business, Rijeka}}, } @mastersthesis{efri:4659, author = {{Ramić, Amra}}, title = {{Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efri:4600, author = {{Škoda, Vito}}, title = {{Digital streaming services - consumer perceptions}}, } @mastersthesis{efri:4566, author = {{Baričić, Hana}}, title = {{Consumer Behavior and the Role of Fear of Missing Out (FOMO) Phenomenon in Contemporary Consumption}}, } @mastersthesis{efri:4243, author = {{Kilić, Martin}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupnji na primjeru električnih automobila}}, } @mastersthesis{efri:4242, author = {{Kuduz, Vinko}}, title = {{Utjecaj predizborne kampanje na ishod rezultata izbora - analiza slučaja}}, } @mastersthesis{efri:4279, author = {{Željko, Matija}}, title = {{The role of intermediaries in logistics processes in international trade - a case study of Maersk Croatia d.o.o.}}, } @phdthesis{efri:4244, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu}}, } @mastersthesis{efri:4510, author = {{Starčević, Sara}}, title = {{Uloga socijalnog poduzetništva u zapošljivosti osoba s invaliditetom}}, } @mastersthesis{efri:4192, author = {{Vranić, Tea}}, title = {{Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda}}, } @phdthesis{efzg:10279, author = {{Sačer, Sabina}}, title = {{Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka}}, } @mastersthesis{efri:4166, author = {{Lebinac Vrban, Tena}}, title = {{Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efri:4164, author = {{Brajković, Dea}}, title = {{Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju}}, } @phdthesis{fthm:4851, author = {{Šker, Irena}}, title = {{Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja}}, } @mastersthesis{efri:4160, author = {{Pamić Tumpić, Marta}}, title = {{Ulaganje u energetsku učinkovitost stambenim kreditiranjem}}, } @mastersthesis{efri:3951, author = {{Križaj, Valentina}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača kod online kupovine}}, } @mastersthesis{efri:3948, author = {{Šimec, Eva}}, title = {{Percepcija potrošača fairtrade proizvodima naspram proizvoda domaćih lokalnih proizvođača}}, } @mastersthesis{efri:3950, author = {{Vukelić, Ivana}}, title = {{Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:3947, author = {{Svetić, Toni}}, title = {{Smanjivanje otpada od hrane}}, } @mastersthesis{efri:3944, author = {{Rojnić, Petra}}, title = {{Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača}}, } @mastersthesis{efri:3934, author = {{Delić, Iva}}, title = {{Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:3938, author = {{Ivkić, Dajana}}, title = {{Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3793, author = {{Kurti, Leona}}, title = {{Students Trust in Government Organizations}}, } @mastersthesis{efri:3792, author = {{Sušanj-Širola, Ema}}, title = {{Carbon footprint and ecological awareness of students}}, } @mastersthesis{efri:3834, author = {{Paljuh, Lara}}, title = {{Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije}}, } @mastersthesis{efri:3829, author = {{Buić, Luana}}, title = {{Položaj žena u poduzetništvu}}, } @mastersthesis{efri:3791, author = {{Salopek, Tara}}, title = {{The impact of purchasing power on sustainable fashion awareness}}, } @mastersthesis{efri:3830, author = {{Ćubelić, Morena}}, title = {{Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela}}, } @mastersthesis{efri:3832, author = {{Grego, Lea}}, title = {{Zero waste lifestyle}}, } @mastersthesis{efri:4072, author = {{Knežević, Helena}}, title = {{Medijska popraćenost žena u sportu}}, } @mastersthesis{efri:4068, author = {{Smiljan Kristek, Ema}}, title = {{Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača}}, } @mastersthesis{efri:4067, author = {{Božić, Marta}}, title = {{Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH}}, } @mastersthesis{efri:4058, author = {{Bakšaj, Andrea}}, title = {{Analiza svijesti potrošača o smanjivanju otpada od hrane u Koprivničko-križevačkoj županiji}}, } @mastersthesis{efri:3767, author = {{Mijatović, Matea}}, title = {{Consumer attitudes toward impact of the plant-based food consumption on the climate change reduction}}, } @mastersthesis{efri:3769, author = {{Stipetić-Kalinić, Nika}}, title = {{The function of political marketing in political apathy minimisation of young voters in Croatia}}, } @mastersthesis{efri:3783, author = {{Čeperić, Dorotea}}, title = {{Tourist loyalty in Croatia}}, } @mastersthesis{efri:3684, author = {{Svetina, Antonia}}, title = {{Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y}}, } @mastersthesis{efri:3682, author = {{Marinović, Milen}}, title = {{Percepcija pravedne trgovine među mladim potrošačima}}, } @mastersthesis{efri:4095, author = {{Žuklić, Kristijan}}, title = {{Primjena oglašavanja usmenom predajom u mikro i malim poduzećima}}, } @mastersthesis{efri:3683, author = {{Stilinović, Karla}}, title = {{Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3588, author = {{Sunarić, Filip}}, title = {{Motivacija za bavljenje fizičkom aktivnosti za vrijeme pandemije virusa COVID-19}}, } @phdthesis{efzg:8316, author = {{Rubik, Andrea}}, title = {{Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje}}, } @mastersthesis{efri:3652, author = {{Bakula, Kristijan}}, title = {{Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela}}, } @mastersthesis{efri:3661, author = {{Baždar Gašljević, Tihana}}, title = {{Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu}}, } @mastersthesis{efri:3230, author = {{Radić, Mirko}}, title = {{Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji}}, } @mastersthesis{efri:3233, author = {{Vukosavljević, Aleksandra}}, title = {{Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu}}, } @mastersthesis{efri:3226, author = {{Milinović, Nives}}, title = {{Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3221, author = {{Kosovac, Melanie}}, title = {{Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju}}, } @mastersthesis{efri:3228, author = {{Novak, Martin}}, title = {{Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta}}, } @mastersthesis{efri:3214, author = {{Šugar, Manuela}}, title = {{Lokalni proizvodi i navike kupovanja lokalnih proizvoda u Istarskoj županiji}}, } @phdthesis{fthm:2757, author = {{Cegur Radović, Tihana}}, title = {{Međuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima}}, } @mastersthesis{efri:3201, author = {{Buneta, Ivana}}, title = {{Navike potrošača prilikom kupovanja lokalnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3202, author = {{Franulović, Ana Maria}}, title = {{Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode}}, } @mastersthesis{efri:3206, author = {{Kolenko, Matija}}, title = {{Ponašanje korisnika glazbenih streaming platforma}}, } @mastersthesis{efri:3198, author = {{Baćac, Ariana}}, title = {{Potrošačke preferencije proizvoda obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava}}, } @mastersthesis{efri:3200, author = {{Bogdanović, Marijana}}, title = {{Povezanost pandemije i ponašanja potrošača u online okruženju}}, } @mastersthesis{efri:3199, author = {{Bembić, Aurora}}, title = {{Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efri:3209, author = {{Modrić, Natalia}}, title = {{Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3212, author = {{Sabolić, Dunja}}, title = {{Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3204, author = {{Gulam, Matea}}, title = {{Zdravi životni stil: motivatori usvajanja zdravih navika generacije Y i Z}}, } @phdthesis{efri:3411, author = {{Marčinko Trkulja, Željka}}, title = {{Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:3258, author = {{Jakšić, Lara}}, title = {{Ecological Awareness of Students}}, } @mastersthesis{efri:3550, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Ekološke oznake prehrambenih proizvoda - upoznatost i navike kupovanja}}, } @mastersthesis{efri:3257, author = {{Gudac, Petra}}, title = {{The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision}}, } @mastersthesis{efri:3532, author = {{Garić, Stana}}, title = {{Percipirana kvaliteta e-bankarskih usluga}}, } @mastersthesis{efri:3255, author = {{Milić, Orsat}}, title = {{Models of improving loyalty in tourism}}, } @mastersthesis{efri:3248, author = {{Muškardin, Renato}}, title = {{Brand image transfer from an athlete to a sponsoring brand resulting from athlete transgression}}, } @mastersthesis{efri:3249, author = {{Pavlović, Maya}}, title = {{Effective Omnichannel Marketing: An Analysis of Consumer Behavior and Preferences - With Focus on Croatian and American Consumers}}, } @mastersthesis{efri:3451, author = {{Orobabić, Tamara}}, title = {{Elementi praćenja objava nano i mikro influencera}}, } @mastersthesis{efri:3444, author = {{Faraguna, Karla}}, title = {{Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt}}, } @mastersthesis{efri:3442, author = {{Barać, Ivona}}, title = {{Reakcije potrošača uz recikliranje i odlaganje tekstilnog otpada}}, } @mastersthesis{efri:3454, author = {{Soleša, Adela}}, title = {{Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3419, author = {{Tomić, Nataša}}, title = {{Sukreiranje turističkog doživljaja u destinaciji - Novi Vinodolski}}, } @mastersthesis{efri:3400, author = {{Pliško, Jana}}, title = {{Kvaliteta usluge e-bankarstva}}, } @phdthesis{efri:3578, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta}}, } @mastersthesis{efri:3344, author = {{Kurtanjek, Helena}}, title = {{Korištenje proizvoda od recikliranog materijala}}, } @mastersthesis{efri:3051, author = {{Muždeka Prodanović, Adriana}}, title = {{Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene}}, } @mastersthesis{efri:3033, author = {{Pauković, Karla}}, title = {{Utjecaj roditelja na usvajanje zdravih navika kod njihove djece}}, } @mastersthesis{efri:2975, author = {{Curać, Mihaela}}, title = {{Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti}}, } @mastersthesis{efri:3711, author = {{Sigović, Jelena}}, title = {{Istraživanje sezone poslovanja u kampu Kovačine}}, } @mastersthesis{efri:3250, author = {{Vladislavić Šetka, Andrea}}, title = {{Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{efri:3328, author = {{Filipović-Grčić, Antica}}, title = {{Tipovi ličnosti i planiranje posjeta turističkoj destinaciji}}, } @article{efri:3617, author = {{Lončarić, Dina and Perišić Prodan, Marina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE}}, } @mastersthesis{efri:3331, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{Povezanost marketinške komunikacije iinformiranosti građana uz obnovljive izvore energije}}, } @mastersthesis{efri:3050, author = {{Šare, Antonio}}, title = {{Utjecaj ljekarnika pri donošenju odluke o kupnji bezreceptnog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3049, author = {{Piragić, Ivana}}, title = {{Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2733, author = {{Živolić, Joelle}}, title = {{Trendovi u potrošnji ekološki odgovornih potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2923, author = {{Gašparini, Ariana}}, title = {{Ekonomija dijeljenja - Airbnb - motivacija pružatelja usluge}}, } @mastersthesis{efri:2561, author = {{Štefančić, Maja}}, title = {{Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji}}, } @mastersthesis{efri:2555, author = {{Dozet, Maja}}, title = {{Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga}}, } @mastersthesis{efri:2558, author = {{Jurić, Andrea}}, title = {{Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja}}, } @mastersthesis{efri:2557, author = {{Janković, Alma}}, title = {{Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2556, author = {{Hajdinjak, Antonia}}, title = {{Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{efri:2559, author = {{Olujić, Carla}}, title = {{Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y}}, } @mastersthesis{efri:2548, author = {{Skender, Sandra}}, title = {{Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani}}, } @mastersthesis{efri:2546, author = {{Sarađen, Ivan}}, title = {{Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti}}, } @mastersthesis{efri:2545, author = {{Samac, Elena}}, title = {{Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri}}, } @mastersthesis{efri:2542, author = {{Mandić, Monika}}, title = {{Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a}}, } @mastersthesis{efri:2515, author = {{Kolarić, Katarina}}, title = {{Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2517, author = {{Pečenković, Dolores}}, title = {{Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta}}, } @mastersthesis{efri:2511, author = {{Badurina-Dudić, Nikolina}}, title = {{Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2512, author = {{Božičević, Mario}}, title = {{Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2518, author = {{Šćira, Antonija}}, title = {{Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga}}, } @mastersthesis{efri:2519, author = {{Zornada, Patrick}}, title = {{Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr}}, } @mastersthesis{efri:2861, author = {{Buntić, Matea}}, title = {{Ekonomija dijeljenja - motivacija pojedinaca za uključivanje u proces dijeljenja}}, } @mastersthesis{efri:2868, author = {{Širola, Anita}}, title = {{Imidž mladih o turističkim destinacijama Hrvatske, Slovenije i Srbije}}, } @mastersthesis{efri:2867, author = {{Šimičić, Ivona}}, title = {{Impact of the pandemic on the promotion of local producers in Croatia}}, } @mastersthesis{efri:2844, author = {{Pavlaković, Ana}}, title = {{Marketinški plan za apartmane u Karlovcu}}, } @mastersthesis{efri:2831, author = {{Vučić, Andrea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na posjećenost društvenih i turističkih događaja u gradu Zagrebu}}, } @mastersthesis{efri:2463, author = {{Cvitković, Krešimir}}, title = {{Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:2461, author = {{Barać, Sara}}, title = {{Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja}}, } @mastersthesis{efri:2472, author = {{Skupnjak, Dora}}, title = {{Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama}}, } @mastersthesis{efri:2460, author = {{Baldigara, Valentina}}, title = {{Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija}}, } @mastersthesis{efri:2465, author = {{Jakovljević, Andrea}}, title = {{Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2473, author = {{Tomljenović, Andrea}}, title = {{Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2469, author = {{Marušić, Monika}}, title = {{Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom}}, } @mastersthesis{efri:2781, author = {{Pećarina, Melani}}, title = {{Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception}}, } @mastersthesis{efri:2779, author = {{Ćubelić, Morena}}, title = {{Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija}}, } @mastersthesis{efri:2763, author = {{Grego, Lea}}, title = {{Analysis of fitness influencers and influence of COVID-19 on their work}}, } @mastersthesis{efri:2742, author = {{Mijatović, Matea}}, title = {{Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions}}, } @phdthesis{efos:3334, author = {{Deželić, Sendi}}, title = {{UTJECAJ MOTIVA I PERCEPCIJE KVALITETE NA OSTVARENJE STUDENTSKOG ANGAŽMANA U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efri:2655, author = {{Stipetić-Kalinić, Nika}}, title = {{The influence of political marketing on young voters' participation - analysis of the Croatian presidential election 2019-20}}, } @mastersthesis{efri:2430, author = {{Brkljačić, Ivana}}, title = {{Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja}}, } @mastersthesis{efri:2431, author = {{Kaić, Anna}}, title = {{Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja}}, } @mastersthesis{efri:2944, author = {{Palić, Tonina}}, title = {{Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2736, author = {{Krišto, Tanja}}, title = {{Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2253, author = {{Ćustić, Anita}}, title = {{Glazbene navike i identitet generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efri:2983, author = {{Jaška, Sanja}}, title = {{Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:2943, author = {{Juričić, Iva}}, title = {{The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme}}, } @phdthesis{efri:2241, author = {{Kos Kavran, Adrijana}}, title = {{Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji}}, } @article{efri:2292, author = {{Laškarin Ažić, Marina and Dlačić, Jasmina and Galičić, Vlado}}, title = {{Ispitivanje različitih vrsta lojalnosti u jednoj destinaciji}}, } @article{efri:3644, author = {{Laškarin Ažić, Marina and Dlačić, Jasmina and Suštar, Natali}}, title = {{Loyalty trends and issues in tourism research}}, } @article{efri:2296, author = {{Damnjanović, Vesna and Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{TEACHING CASE STUDY: Digital marketing strategy of Accor Hotels: shaping the future of hospitality}}, } @mastersthesis{efri:2942, author = {{Dalleaste, Barbara}}, title = {{Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma}}, } @mastersthesis{efri:2126, author = {{Gavrić, Ana}}, title = {{Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja}}, } @mastersthesis{efri:2128, author = {{Kopjar, Lucija}}, title = {{Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja}}, } @mastersthesis{efri:2124, author = {{Bortek, Ivana}}, title = {{Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2132, author = {{Marčan, Katarina}}, title = {{Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda}}, } @mastersthesis{efri:2136, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Utjecaj mikro influencera u kampanjama}}, } @mastersthesis{efri:2144, author = {{Udiljak, Marina}}, title = {{Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi}}, } @mastersthesis{efri:2231, author = {{Zorić, Natalija}}, title = {{Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila}}, } @mastersthesis{efri:2092, author = {{Kufek, Lea}}, title = {{Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje}}, } @mastersthesis{efri:2085, author = {{Čiča, Iva}}, title = {{Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2097, author = {{Puškarić, Antonija}}, title = {{Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2106, author = {{Trbojević, Andrea}}, title = {{Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama}}, } @mastersthesis{efri:2096, author = {{Posavec, Maja}}, title = {{Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:2090, author = {{Frankulin, Matea}}, title = {{Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2102, author = {{Šegulja, Vedrana}}, title = {{Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM}}, } @mastersthesis{efri:2087, author = {{Dabac, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama}}, } @mastersthesis{efri:2100, author = {{Rupčić, Ivana}}, title = {{Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata}}, } @mastersthesis{efri:2188, author = {{Šugar, Manuela}}, title = {{The rise of influencer marketing in the beauty industry}}, } @mastersthesis{efri:2047, author = {{Topić, Dajana}}, title = {{Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1979, author = {{Modrić, Natalia}}, title = {{Scent branding: case of shoe stores}}, } @mastersthesis{efri:1951, author = {{Glavičić, Nina}}, title = {{Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala}}, } @mastersthesis{efri:1899, author = {{Dević, Mirta}}, title = {{Istraživanje ponašanja mladih potrošača uz ekološke izazove}}, } @mastersthesis{efri:1801, author = {{Slavić, Viktor}}, title = {{Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1818, author = {{Pejaković, Ivana}}, title = {{Students' Ecological Awareness}}, } @mastersthesis{efri:1792, author = {{Klarić, Mia}}, title = {{Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efri:1796, author = {{Šeškar, Ema}}, title = {{Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1882, author = {{Dujmović, Luciana}}, title = {{Utjecajni čimbenici na odabir usluge smještaja}}, } @mastersthesis{efri:1752, author = {{Šebalj, Katarina}}, title = {{Volontiranje - uzroci i posljedice}}, } @mastersthesis{efri:1844, author = {{Krunić, Ana}}, title = {{Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2078, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka}}, } @mastersthesis{efri:2036, author = {{Blažević, Matija}}, title = {{Uloga dizajna u oglašavanju}}, } @phdthesis{efos:2661, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga}}, } @article{efri:1785, author = {{Jurišić, Marijana and Dlačić, Jasmina and Grbac, Bruno}}, title = {{DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND}}, } @book{efri:2281, author = {{Bodiroga-Vukobrat, Nada and Martinović, Adrijana and Klasiček, Dubravka and Pichler, Davorin and Tomić, Dražen and Pošćić, Ana and Laleta, Sandra and Marinković, Sanja and Nikolić, Ilija and Rakicevic, Jovana and Lojpur, Anđelko and Rekettye, Gabor and Rekettye, Gabor Jr. and Štefanić, Nedeljko and Bezić, Heri and Gudlin, Mihael and Jandrić, Maja and Ranđelović, Saša and Zečević, Aleksandra and Radović-Stojanović, Jelena and Miljenović, Dejan and Muller, Mirela and Landmayer, Brigitte and Golob, Marino and Babić, Snježana and Vitezić, Neda and Petrlić, Antonija and Lebefromm, Uwe and Milošević, Nela and Dobrota, Marina and Barjaktarović Rakočević, Sladjana and Zornić, Nikola and Marković, Aleksandar and Maričić, Milica and Greganić, Dalibor and Deskar-Škrbić, Milan and Jovanović, Milica and Dlačić, Jasmina and Okanović, Milan and Juričić, Damir and Lončar, Miloš and Gašpar, Draženka and Mabić, Mirela and Maric, Ivana and Vidovic, Maja and Vašiček, Davor and Sikirić, Ana Marija and Dragija Kostić, Martina and Romic, Lidija and Milosavljevic, Milos and Zarkic Joksimovic, Nevenka and Milanovic, Nemanja and Marinković, Srđan and Šabotić, Zenaida and Banković, Dragić and Radonjić-Simić, Mirjana and Richter, Sebastian and Pfisterer, Dennis and Dobrzanski, Pawel and Šormaz, Jelena and Kuzmanović, Marija and Jeremić, Veljko and Dudić, Branislav and Drahošova, Martina and Dudić, Zdenka and Smolen, Jan and Bojković, Nataša and Jeremić, Veljko and Petrović, Marijana and Tica, Slaven and Erzsebet, Hatesi and Kazar, Klara and Balazs, Revesz and Šergo, Zdravko and Gržinić, Jasmina and Gongeta, Sanja and Bošnjak, Mile and Novak, Ivan and Krišto, Ante and Čavalić, Admir and Čabro, Saliha and Hadžić, Faruk and Zafiroski, Jovan}}, title = {{Economics of Digital Transformation}}, } @article{efri:2353, author = {{Lončarić, Dina and Perišić Prodan, Marina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers}}, } @mastersthesis{efri:2035, author = {{Ujčić, Danijela}}, title = {{Intelektualne usluge visokoobrazovnih institucija na tržištu Europske unije}}, } @mastersthesis{efri:2119, author = {{Marinac, Martina}}, title = {{Promocija zdravstvenog turizma na inozemnim tržištima na primjeru Istarskih toplica}}, } @mastersthesis{efri:1338, author = {{Vukobrat, Tesa}}, title = {{Marketing strategy of digital marketing agency "Degordian"}}, } @mastersthesis{efri:1591, author = {{Merlin, Karolina}}, title = {{Upravljanje marketingom u startup poduzećima}}, } @mastersthesis{efri:1639, author = {{Mulc, Dominik}}, title = {{Impulzivno trošenje dobivenog novca}}, } @mastersthesis{efri:1642, author = {{Pleša, Nikolina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala}}, } @mastersthesis{efri:1637, author = {{Marković, Janja}}, title = {{Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma}}, } @mastersthesis{efri:1648, author = {{Sinčić, Katarina}}, title = {{Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa}}, } @mastersthesis{efri:1635, author = {{Košara, David}}, title = {{Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju}}, } @mastersthesis{efri:1641, author = {{Pavlović, Elizabeta}}, title = {{Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:1647, author = {{Sardelić, Loris}}, title = {{Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća}}, } @mastersthesis{efri:1631, author = {{Androić, Lana}}, title = {{Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama}}, } @phdthesis{efri:1624, author = {{Lazarić, Marin}}, title = {{Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{efri:1312, author = {{Benić, Magdalena}}, title = {{Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni}}, } @mastersthesis{efri:1313, author = {{Ilić, Iva}}, title = {{Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu}}, } @mastersthesis{efri:1314, author = {{Krapljanov, Viki}}, title = {{Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje}}, } @mastersthesis{efri:1515, author = {{Dobrenić, Bernarda}}, title = {{Direktni marketing na različitim tržištima}}, } @mastersthesis{efri:1511, author = {{Bićanić, Jelena}}, title = {{Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:1477, author = {{Brkić, Renata}}, title = {{Importance of colors in different seasons: case of fashion bloggers}}, } @mastersthesis{efri:1389, author = {{Pauković, Karla}}, title = {{Uloga turističkih zajednica u razvoju turizma Gorskog kotara}}, } @mastersthesis{efri:1276, author = {{Fuček, Valentina}}, title = {{Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti}}, } @mastersthesis{efri:1288, author = {{Peloza, Petra}}, title = {{Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima}}, } @mastersthesis{efri:1286, author = {{Mučić, Valnea}}, title = {{Potrošački etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efri:1278, author = {{Komadina, Katarina}}, title = {{Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:1287, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Trgovačke marke i lojalnost potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1289, author = {{Radić, Vedrana}}, title = {{Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge}}, } @mastersthesis{efri:1292, author = {{Vusić, Danijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije}}, } @article{efri:1233, author = {{Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina and Kos Kavran, Andrijana}}, title = {{IMPROVING QUALITY OF LIFE THROUGH CO-CREATING TOURIST EXPERIENCE – WHAT DOES EXPERIENCE MARKETING HAVE TO DO WITH IT?}}, } @mastersthesis{efri:1343, author = {{Božičević, Mario}}, title = {{Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:1404, author = {{Ježina, Diana}}, title = {{Motivacija studenata prilikom upisa na visokoškolske institucije}}, } @article{efri:1215, author = {{Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina and Perišić Prodan, Marina}}, title = {{WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA}}, } @mastersthesis{efri:1405, author = {{Pecotić Šimunčić, Ana}}, title = {{Komunikacija i zadovoljstvo: čimbenici od utjecaja na percepciju kvalitete studija na visokoškolskoj ustanovi}}, } @article{efri:1659, author = {{Jovanović, Milica and Dlačić, Jasmina and Okanović, Milan}}, title = {{Digitalization and society’s sustainable development – Measures and implications}}, } @article{efri:1660, author = {{Dlačić, Jasmina and Grbac, Bruno and Lazarić, Marin}}, title = {{EXPLORING RELATIONSHIP QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY}}, } @article{efri:1156, author = {{Trinajstić, Maša and Dlačić, Jasmina}}, title = {{Book reviews: ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe 2017, Conference Proceedings (Eds. Suzana Marković, Dora Smolčić Jurdana) ; The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit)}}, } @mastersthesis{efri:899, author = {{Makovac, Gabriela}}, title = {{Digitalni marketing boutique hotela}}, } @mastersthesis{efri:885, author = {{Dunić, Doriana}}, title = {{Ekološki aspekti izbora prijevoznog sredstva}}, } @mastersthesis{efri:910, author = {{Petričević, Klara}}, title = {{Elastičnost izvoza odjeće iz Republike Hrvatske u Italiju}}, } @mastersthesis{efri:892, author = {{Karamarko, Tomislav}}, title = {{Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa}}, } @mastersthesis{efri:911, author = {{Potočnjak, Matea}}, title = {{Internal Marketing in Hospitality Industry}}, } @mastersthesis{efri:897, author = {{Lucić, Josip}}, title = {{Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u malim poduzećima}}, } @mastersthesis{efri:903, author = {{Marković, Damjan}}, title = {{Promocija na tržištu mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efri:907, author = {{Palčić, Sanja}}, title = {{Promocijske strategije u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efri:895, author = {{Kruljac, Dalio}}, title = {{Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija}}, } @mastersthesis{efri:898, author = {{Lukić, Andrea}}, title = {{Uloga špeditera u opskrbnom lancu}}, } @mastersthesis{efri:909, author = {{Pernuš, Karlo}}, title = {{Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava}}, } @mastersthesis{efri:902, author = {{Mandek, Monika}}, title = {{Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću}}, } @mastersthesis{efri:901, author = {{Mamić, Daria}}, title = {{Utjecaji na zadovoljstvo potrošača prilikom konzumiranja kave}}, } @mastersthesis{efri:840, author = {{Breznik, Tomislav}}, title = {{Špediter i organizacija prijevoza tereta zračnim prometom}}, } @mastersthesis{efri:777, author = {{Ragus, Daria}}, title = {{Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z}}, } @mastersthesis{efri:770, author = {{Delić-Ibukić, Lea}}, title = {{Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji}}, } @mastersthesis{efri:776, author = {{Perčić, Dora}}, title = {{Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:1085, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Kupovanje krivotvorene robe}}, } @mastersthesis{efri:1096, author = {{Šebalj, Katarina}}, title = {{Marketing filma}}, } @mastersthesis{efri:1064, author = {{Škarjak, Manuela}}, title = {{Etika oglašavanja}}, } @mastersthesis{efri:1057, author = {{Ćustić, Anita}}, title = {{Širenje turističkog iskustva online medijima}}, } @mastersthesis{efri:865, author = {{Licul, Goran}}, title = {{Stvaranje konkurentske prednosti poduzeća hrvatske brodogradnje na svjetskom tržištu}}, } @mastersthesis{efri:1042, author = {{Posavec, Maja}}, title = {{Razvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:1034, author = {{Slavić, Viktor}}, title = {{Digital advertising - e-mail as a channel of communication}}, } @mastersthesis{efri:726, author = {{Gojtanić, Simona}}, title = {{Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija}}, } @mastersthesis{efri:730, author = {{Katanar, Ivana}}, title = {{Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike}}, } @mastersthesis{efri:882, author = {{Zaputović, Marija}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta}}, } @mastersthesis{efri:724, author = {{Baždarić, Ivana}}, title = {{Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta}}, } @mastersthesis{efri:731, author = {{Keser, Tea}}, title = {{Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:727, author = {{Hajdinjak, Eva}}, title = {{Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku}}, } @mastersthesis{efri:729, author = {{Juričić, Iva}}, title = {{Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence}}, } @mastersthesis{efri:722, author = {{Bajčić, Valentino}}, title = {{Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:721, author = {{Babić, Marija}}, title = {{Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:720, author = {{Plovanić, Ana}}, title = {{Istraživanje tržišta za prototip proizvoda}}, } @article{efri:857, author = {{Dlačić, Jasmina and Damnjanović, Vesna and Ribarić, Iva}}, title = {{IMPROVING LEARNING THROUGH CASE STUDY COMPETITIONS: CHALLENGES FOR TEACHERS AND STUDENTS}}, } @mastersthesis{efri:699, author = {{Harča, Barbara}}, title = {{Franchising in the Balkans}}, } @mastersthesis{efri:704, author = {{Tomišić, Emi}}, title = {{Marketing usluga u kampovima u Istri}}, } @mastersthesis{efri:703, author = {{Ojurović, Jasna}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja - primjer Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:697, author = {{Debeljak, Ana}}, title = {{Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja}}, } @mastersthesis{efri:680, author = {{Glavina, Martina}}, title = {{Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:681, author = {{Primorac, Sara}}, title = {{Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:863, author = {{Milotić, Tatjana}}, title = {{Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije}}, } @mastersthesis{efri:876, author = {{Blažević, Iva}}, title = {{Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova}}, } @mastersthesis{efri:873, author = {{Margan Vunić, Maša}}, title = {{Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika}}, } @mastersthesis{efri:862, author = {{Vodanović, Dario}}, title = {{Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova}}, } @mastersthesis{efri:864, author = {{Ferenčić, Matea}}, title = {{Utjecaj percipiranog rizika i osobina ličnosti na način prijenosa informacija}}, } @mastersthesis{efri:872, author = {{Anić, Ida}}, title = {{Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efri:568, author = {{Lastrić, Anđelina}}, title = {{Korištenje interneta u marketingu}}, } @article{efri:2349, author = {{Trinajstić, Maša and Dlačić, Jasmina}}, title = {{Book reviews: ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe 2017, Conference Proceedings (Eds. Suzana Marković, Dora Smolčić Jurdana) ; The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit)}}, } @mastersthesis{efri:881, author = {{Pilko Demirkiran, Kristina}}, title = {{Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje}}, } @article{efri:589, author = {{Pisnik, Aleksandra and Dlačić, Jasmina and Milfelner, Borut}}, title = {{Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga}}, } @mastersthesis{efri:261, author = {{Mataija Lukša, Nina}}, title = {{Analiza zadovoljstva korisnika usluga agencije za privremeno zapošljavanje "Posao i karijera" d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:344, author = {{Vukdragović, Mia}}, title = {{Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom}}, } @mastersthesis{efri:623, author = {{Mužić, Matea}}, title = {{Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect}}, } @mastersthesis{efri:337, author = {{Smokvina, Kristina}}, title = {{Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike}}, } @mastersthesis{efri:336, author = {{Petrović, Marko}}, title = {{Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača}}, } @mastersthesis{efri:333, author = {{Jurić, Zlatka}}, title = {{Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane}}, } @mastersthesis{efri:335, author = {{Krijan, Marica}}, title = {{Motivacija za poduzetnički pothvat}}, } @mastersthesis{efri:330, author = {{Bažon, Sara}}, title = {{Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki}}, } @mastersthesis{efri:338, author = {{Šorli, Denis}}, title = {{Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{efri:294, author = {{Čekić, Korina}}, title = {{Primjena Demingovih 14 točaka u turističkom poduzeću}}, } @mastersthesis{efri:323, author = {{Stilin, Tea}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću}}, } @mastersthesis{efri:313, author = {{Noršić, Sarah}}, title = {{Utjecaj glazbe na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:318, author = {{Ris, Iva}}, title = {{Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu}}, } @mastersthesis{efri:505, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata}}, } @mastersthesis{efri:455, author = {{Krapljanov, Viki}}, title = {{Kvaliteta usluge u sportu - primjer Rukometnog saveza}}, } @mastersthesis{efri:192, author = {{Katić, Matej}}, title = {{Ekonomske značajke reosiguranja}}, } @mastersthesis{efri:200, author = {{Stipetić, Maja}}, title = {{Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama}}, } @mastersthesis{efri:202, author = {{Žunac, Ivana}}, title = {{Kanali distribucije u osiguranju}}, } @mastersthesis{efri:199, author = {{Sterpin, Ena}}, title = {{Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom}}, } @mastersthesis{efri:191, author = {{Drožđibob, Andrea}}, title = {{Podjela osiguranja s osvrtom na Jadransko osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:195, author = {{Orobabić, Marko}}, title = {{Poslovi međunarodnoga špeditera na primjeru špediterskog poduzeća CKTZ d.d.}}, } @mastersthesis{efri:197, author = {{Pervan, Marina}}, title = {{Razvijenost životnih osiguranja zemalja OECD-a u usporedbi sa Hrvatskom}}, } @mastersthesis{efri:422, author = {{Mihalić, Maria}}, title = {{The impact of social media on drugstore chains business in Croatia}}, } @mastersthesis{efri:194, author = {{Marković, Anita}}, title = {{Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's}}, } @mastersthesis{efri:144, author = {{Pavlić, Ivona}}, title = {{Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.}}, } @mastersthesis{efri:150, author = {{Žmikić, Ivona}}, title = {{Marketing miks u osiguravajućim društvima}}, } @mastersthesis{efri:148, author = {{Smoljan, Elis}}, title = {{Marketing telekomunikacijskih usluga u poduzeću Vipnet d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:147, author = {{Sentić, Ivana}}, title = {{Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina}}, } @mastersthesis{efri:145, author = {{Rašeta, Borjan}}, title = {{Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efri:235, author = {{Košuljandić, Ana}}, title = {{Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada}}, } @mastersthesis{efri:98, author = {{Belošević, Sandra}}, title = {{Istraživanje tržišta energo kredita na primjeru PBZ stambene štedionice d.d.}}, } @mastersthesis{efri:101, author = {{Kosanović, Nataša}}, title = {{Kargo osiguranje u transportu i postupak likvidacije štete}}, } @mastersthesis{efri:100, author = {{Hadžić, Ariana}}, title = {{Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M}}, } @mastersthesis{efri:104, author = {{Stefanović, Vedran}}, title = {{Marketing usluga u bankarstvu}}, } @mastersthesis{efri:99, author = {{Gverić, Dijana}}, title = {{Obvezno i dobrovoljno zdravstveno osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:103, author = {{Prša, Lidija}}, title = {{Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:260, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta}}, } @mastersthesis{efri:92, author = {{Cvrtila, Tina}}, title = {{Analiza demografskih osobina korisnika usluga elektroničkog bankarstva na primjeru Privredne banke Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{efri:89, author = {{Smiljanić, Mia}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga}}, } @mastersthesis{efri:236, author = {{Maras, Loredana}}, title = {{Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima}}, } @mastersthesis{efri:87, author = {{Topić, Ana}}, title = {{Razvoj tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:82, author = {{Šporčić, Melita}}, title = {{SWOT analiza u poduzeću "Interprodizajn" d.o.o. Čazma}}, } @mastersthesis{efri:566, author = {{Lozančić, Matea}}, title = {{Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije}}, } @mastersthesis{efri:266, author = {{Nakić, Marino}}, title = {{Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:576, author = {{Antić, Dario}}, title = {{E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma}}, } @article{efri:592, author = {{Anić, Ivan-Damir and Dlačić, Jasmina and Jelenc, Lara}}, title = {{Odrednice kompulzivne kupnje: slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj}}, } @article{efri:588, author = {{Dlačić, Jasmina and Ribarić, Iva and Barna, Mateja}}, title = {{Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda}}, } @book{efri:2360, author = {{Grbac, Bruno and Dlačić, Jasmina and First, Ivana}}, title = {{Marketing trendovi}}, }