pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:11986,thesis,"Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu","Legin, Lea",,,,,,,, efzg:11298,thesis,"Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća","Bračun, Sara",,,,,,,, efzg:11313,thesis,"Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima","Škrnički, Lucija",,,,,,,, efzg:11435,thesis,"Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu","Vnučec, Ivana",,,,,,,, efzg:11172,thesis,"Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju","Lisac, Lea",,,,,,,, efzg:11339,thesis,"Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika","Golubić, Dorotea",,,,,,,, efzg:11757,thesis,"Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima","Žalac Javor, Maja",,,,,,,, efzg:11081,thesis,"Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija","Čačković, Terezija",,,,,,,, efzg:11111,thesis,"Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija","Drveni, Marinela",,,,,,,, efzg:10798,thesis,"Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj","Antunović, Ivana",,,,,,,, efzg:10734,thesis,"Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima","Drešar, Sara",,,,,,,, efzg:10714,thesis,"Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima","Krapić, Viktoria",,,,,,,, efzg:10710,thesis,"Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane","Sučić, Hrvoje",,,,,,,, efzg:10670,thesis,"Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki","Ravlić, Karla",,,,,,,, efzg:10281,thesis,"Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z","Zebić, Lucija",,,,,,,, efzg:9774,thesis,"KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI","Munđar, Stela",,,,,,,, efzg:9134,thesis,"Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda","Lepušić, Valentina",,,,,,,, efzg:8644,thesis,"Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda","Konta, Ivana",,,,,,,, efzg:8136,thesis,"Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja","Andabak, Andrea",,,,,,,, efzg:7911,thesis,"ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST","Šipić, Antonia",,,,,,,, efzg:8028,thesis,"MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA","Majetić, Dea",,,,,,,, efzg:7794,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga","Horvat, Martina",,,,,,,, efzg:7634,thesis,"Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista","Kaurin, Stella",,,,,,,, efzg:7304,thesis,"Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda","Mezak, Martina",,,,,,,, efzg:6976,thesis,"Korištenje pozitivnih i negativnih apela za prikupljanje sredstava neprofitnih organizacija","Šahurić, Edina",,,,,,,, efzg:6042,thesis,"Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača","Herceg, Ivona",,,,,,,, efzg:5986,thesis,"ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE","Radman, Ana",,,,,,,, efzg:5952,thesis,"Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu","Guštin, Valentina",,,,,,,, efzg:6460,thesis,"Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača","Šelendić, Ena",,,,,,,, efzg:5342,thesis,"Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama","Savić, Nikolina",,,,,,,, efzg:4975,thesis,"Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija","Kozlek, Silvija",,,,,,,, efzg:4672,thesis,"Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja","Cicvarić, Mihaela",,,,,,,, efzg:4177,thesis,"Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji","Radonić, Bernard",,,,,,,, efzg:4207,thesis,"Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima","Jurak, Martina",,,,,,,, efzg:4213,thesis,"Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova","Horvat, Kristina",,,,,,,, efzg:3017,thesis,"Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu","Stanić, Martina",,,,,,,, efzg:3028,thesis,"Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima","Parat, Marta",,,,,,,, efzg:2926,thesis,"Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske","Bijelić, Marko",,,,,,,, efzg:2753,thesis,"Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju","Rončević, Bruno",,,,,,,, efzg:2673,dissertation,"Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu","Vidić, Gabrijela",,,,,,,, efzg:2640,thesis,"Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila","Štahan, Matija",,,,,,,, efzg:2623,thesis,"SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL","Hranj, Ivana",,,,,,,, efzg:2566,thesis,"Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi","Ivančić, Iva",,,,,,,, efzg:1635,thesis,"Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama","Marjanović, Tamara",,,,,,,, efzg:1632,thesis,"Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu","Skejo, Filip",,,,,,,, efzg:1954,thesis,"Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji","Orešković, Anamarija",,,,,,,, efzg:1835,thesis,"Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki","Krstić, Ana",,,,,,,, efzg:1263,thesis,"Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača","Vidanec, Kristina",,,,,,,, efzg:2002,thesis,"Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju","Vugec, Barbara",,,,,,,, efzg:1980,thesis,"Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama","Kušec, Nikola",,,,,,,, efzg:2115,thesis,"Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada","Kroflin, Kristina",,,,,,,, efzg:1246,thesis,"Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija","Kovačić, Iva",,,,,,,, efzg:2148,thesis,"Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana","Beg, Ivana",,,,,,,, efzg:1852,thesis,"Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke","Pernarić, Dominik",,,,,,,, efzg:1190,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI","Rončević, Bruno",,,,,,,, efzg:2094,thesis,"Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija","Jelić, Nikola",,,,,,,, efzg:1933,thesis,"Korištenje glazbe u emocionalnim apelima","Ožbolt, Lana",,,,,,,, efzg:1784,thesis,"Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu","Božinović, Ivana",,,,,,,, efzg:1257,thesis,"Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica","Neđeral, Marija",,,,,,,, efzg:1856,thesis,"Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015.","Skala, David",,,,,,,, efzg:1514,thesis,"Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža","Ugljarević, Matea",,,,,,,, efzg:1867,thesis,"Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj","Markić, Ante",,,,,,,, efzg:2019,thesis,"Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta","Krdžalić, Ines",,,,,,,, efzg:2060,thesis,"Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača","Vrbanec, Emilija",,,,,,,, efzg:1505,thesis,"Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji","Starić, Barbara",,,,,,,,