@mastersthesis{efzg:10180, author = {{Rimac, Marta}}, title = {{Analiza prednosti i izazova digitalne transformacije u poslovnim procesima nabave}}, } @mastersthesis{efzg:10167, author = {{Šimunić, Julijana}}, title = {{Inovacije u kanalima distribucije u proizvodnim poduzećima uzrokovane poremećajima u Covid krizi}}, } @mastersthesis{efzg:10145, author = {{Šimović, Marija}}, title = {{Razlika u opsegu posla i potrebnih znanja u odjelima nabave i prodaje u trgovini građevinskim materijalom}}, } @mastersthesis{efzg:10027, author = {{Galić, Ivan}}, title = {{Stavovi potrošača o pivu kao maloprodajnoj kategoriji u vrijeme i nakon pandemije}}, } @mastersthesis{efzg:9668, author = {{Ivandić, Ive}}, title = {{Analiza izvora financiranja malih i srednjih poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9679, author = {{Gašpar, Antonela}}, title = {{Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca “Kaufland”}}, } @mastersthesis{efzg:9815, author = {{Štefanek, Matea}}, title = {{Analiza maloprodaje robe široke potrošnje među mladim potrošačima u priobalnim gradovima i na otocima}}, } @mastersthesis{efzg:9785, author = {{Krizmanić, Martina}}, title = {{Marketinške strategije i prava potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:9771, author = {{Jelić, Ivana}}, title = {{Operativni proces nabave sezonske robe široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efzg:9810, author = {{Antonich Krsul, Ivo}}, title = {{Private brands in retailing}}, } @mastersthesis{efzg:9586, author = {{Žuljević, Ana}}, title = {{SPECIFIČNOSTI ORGANIZACIJE NABAVE U PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9895, author = {{Bačelić, Luka}}, title = {{ULOGA ELEKTRONIČKE TRGOVINE NA PRIMJERU PODUZEĆA U GRAĐEVINSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efzg:9643, author = {{Ivić, Kristina}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9454, author = {{Mejašić, Anita}}, title = {{Kratki opskrbni lanac lokalne hrane i njegov utjecaj na održivost}}, } @mastersthesis{efzg:9865, author = {{Maček, Elizabeta}}, title = {{PROMJENE U LANCU OPSKRBE I PROCESIMA NABAVE U VELEPRODAJI GRAĐEVINSKOG MATERIJALA U DOBA KRIZE}}, } @mastersthesis{efzg:9631, author = {{Šoštarić, Marko}}, title = {{Potencijal primjene alata e-trgovine u prodaji rabljenih motornih vozila}}, } @mastersthesis{efzg:9483, author = {{Teskera, Iva}}, title = {{Problemi plasmana zaštićenih prehrambenih proizvoda Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:9431, author = {{Volarić, Monika}}, title = {{Usporedba Web 2.0 pristupa u vodećim internetskim prodavaonicama}}, } @mastersthesis{efzg:9443, author = {{Poljančić, Antonio}}, title = {{Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića}}, } @mastersthesis{efzg:9354, author = {{Krcivoj, Tea}}, title = {{Analiza održivosti lanca vrijednosti modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:9400, author = {{Rakić, Lea}}, title = {{Organizacija procesa nabave u poduzeću}}, } @mastersthesis{efzg:9094, author = {{Novosel, Dora}}, title = {{Poticanje malog poduzetništva u Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{efzg:9105, author = {{Mustapić, Mario}}, title = {{Izvori konkurentske prednosti u nabavnom lancu}}, } @mastersthesis{efzg:8990, author = {{Bataković, Marijana}}, title = {{FORMIRANJE CIJENA U FIZIČKOJ I ONLINE PRODAVAONICI}}, } @mastersthesis{efzg:8972, author = {{Brkljačić, Leona}}, title = {{Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže}}, } @mastersthesis{efzg:8973, author = {{Pakšec, Lorena}}, title = {{Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:8993, author = {{Šunjić, Julija}}, title = {{Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:8944, author = {{Ljubanović, Tin}}, title = {{Poslovne inovacije u opskrbnom lancu distributivne trgovine kao posljedica COVID-19 krize}}, } @mastersthesis{efzg:8905, author = {{Pehar, Lucija}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na digitalnu transformaciju distributivne trgovine - studija slučaja}}, } @mastersthesis{efzg:8841, author = {{Družinec, Valentino}}, title = {{POTPORE I POTICAJI PRI OSNIVANJU PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:8829, author = {{Pintarić, Anda}}, title = {{SPECIFIČNOSTI NABAVNIH I PRODAJNIH PROCESA U MALOM PROIZVODNOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{efzg:8710, author = {{Sopina - Gutierrez, Karla - Paola}}, title = {{IZAZOVI UPRAVLJANJA OPSKRBNIM LANCIMA ZA VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE NA PRIMJERU ROBNE KUĆE „IKEA“}}, } @mastersthesis{efzg:8701, author = {{Borgudan, Martin}}, title = {{Izgradnja maloprodajne marke}}, } @mastersthesis{efzg:8771, author = {{Dragičević, Sandra}}, title = {{Održiva potrošnja u potrošačkoj politici}}, } @mastersthesis{efzg:4438, author = {{Vučaj, Ivona}}, title = {{Komunikacija društvene odgovornosti maloprodavača u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4099, author = {{Tomšić, Maja}}, title = {{Kupovina prirodne kozmetike putem elektroničke trgovine}}, } @mastersthesis{efzg:4211, author = {{Tot, Petra}}, title = {{Obilježja diskontne prodavaonice s praktičnim primjerom}}, } @mastersthesis{efzg:4401, author = {{Baršić, Ema}}, title = {{Stavovi mlađih potrošača o internetskoj trgovini odjeće i obuće}}, } @mastersthesis{efzg:4511, author = {{Buljan, Mislav}}, title = {{Trgovinski odnos prirodnim plinom između Rusije i Kine}}, } @mastersthesis{efzg:3749, author = {{Bićanić, Anita}}, title = {{Zadovoljstvo ženske populacije pri online kupovini modnih dodataka}}, }