@mastersthesis{efzg:11948, author = {{Cirimotić, Ivona}}, title = {{Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:11711, author = {{Odak, Mislav}}, title = {{Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima}}, } @mastersthesis{efzg:11895, author = {{Romek, Lorena}}, title = {{Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja}}, } @mastersthesis{efzg:11563, author = {{Sabolek, Petar}}, title = {{Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera}}, } @mastersthesis{efzg:11708, author = {{Ćorić, Jela}}, title = {{Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:11661, author = {{Jurović, Pavla}}, title = {{Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:11698, author = {{Resler, Matej}}, title = {{Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica}}, } @mastersthesis{efzg:11704, author = {{Sladović, Maja}}, title = {{Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z}}, } @mastersthesis{efzg:11139, author = {{Vori, Mario}}, title = {{Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:11580, author = {{Matić, Ružica}}, title = {{Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11339, author = {{Golubić, Dorotea}}, title = {{Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika}}, } @mastersthesis{efzg:11180, author = {{Matić, Tomislav}}, title = {{Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima}}, } @mastersthesis{efzg:11153, author = {{Karabatić, Karla}}, title = {{Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju}}, } @mastersthesis{efzg:11096, author = {{Kocijan, Barbara}}, title = {{Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju}}, } @mastersthesis{efzg:10863, author = {{Padovan Đurov, Branka}}, title = {{Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika}}, } @mastersthesis{efzg:10820, author = {{Klaić, Klara}}, title = {{Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje}}, } @mastersthesis{efzg:10818, author = {{Budanović, Laura}}, title = {{Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje}}, } @mastersthesis{efzg:10779, author = {{Jakuš-Mejarec, Lana}}, title = {{Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko - zagorska županija}}, } @mastersthesis{efzg:10778, author = {{Jakopinčić, Stela}}, title = {{Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10740, author = {{Posavac, Lorena}}, title = {{Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta}}, } @mastersthesis{efzg:10281, author = {{Zebić, Lucija}}, title = {{Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:10270, author = {{Gradinščak, Sebastijan}}, title = {{Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{efzg:10520, author = {{Herceg, Patricia}}, title = {{Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti}}, } @mastersthesis{efzg:10107, author = {{Slapničar, Petar}}, title = {{Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:10079, author = {{Mađer, Anamarija}}, title = {{Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{efzg:9737, author = {{Davidović Boljkovac, Iris}}, title = {{Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:9725, author = {{Vlašić, Lucija}}, title = {{UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:9762, author = {{Luketić, Brigita}}, title = {{ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efzg:9716, author = {{Duvnjak, Ružica}}, title = {{Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:9608, author = {{Kontin, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA}}, } @mastersthesis{efzg:9641, author = {{Alviž, Iva}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:9637, author = {{Bakić, Jelena}}, title = {{Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9761, author = {{Filipović, Ivan Kazimir}}, title = {{Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9729, author = {{Marković, Petra}}, title = {{Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama}}, } @mastersthesis{efzg:9936, author = {{Pandžić, Lucija}}, title = {{Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efzg:9515, author = {{Stupar, Petra}}, title = {{Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9459, author = {{Ljevak, Tina}}, title = {{Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9709, author = {{Furmek, Valentina}}, title = {{Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19}}, } @mastersthesis{efzg:9246, author = {{Majurec, Manuel}}, title = {{ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA}}, } @mastersthesis{efzg:9953, author = {{Jurakić, Anja}}, title = {{Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:9145, author = {{Petrušić, Marija}}, title = {{ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA}}, } @mastersthesis{efzg:9132, author = {{Krce-Ivančić, Ana}}, title = {{Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:9535, author = {{Bokun, Valentina}}, title = {{Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9134, author = {{Lepušić, Valentina}}, title = {{Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8921, author = {{Kaurić, Tin}}, title = {{Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka}}, } @mastersthesis{efzg:8749, author = {{Rambrot, Josip}}, title = {{PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV}}, } @mastersthesis{efzg:8695, author = {{Gečević, Helena}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:8594, author = {{Fuček, Petra}}, title = {{Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka}}, } @mastersthesis{efzg:7996, author = {{Šlibar, Dorja}}, title = {{Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:8010, author = {{Matušek, Iva}}, title = {{Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7989, author = {{Lovrić, Ivana}}, title = {{ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:8028, author = {{Majetić, Dea}}, title = {{MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA}}, } @mastersthesis{efzg:7384, author = {{Baltić, Dominik}}, title = {{PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:6672, author = {{Hrgovčić, Valentina}}, title = {{Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:6659, author = {{Ćorić, Marija}}, title = {{Promocija proizvoda u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:6292, author = {{Mazić, Daria}}, title = {{KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efzg:6491, author = {{Rugan, Matea}}, title = {{Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece}}, } @mastersthesis{efzg:6301, author = {{Omrčen, Petra}}, title = {{Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju}}, } @mastersthesis{efzg:6332, author = {{Lovrić, Aleksandra}}, title = {{ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA}}, } @mastersthesis{efzg:6335, author = {{Kolak, Ana-Marija}}, title = {{Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:6419, author = {{Čičak, Katarina}}, title = {{Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama}}, } @mastersthesis{efzg:5915, author = {{Bosnić, Ante}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:5626, author = {{Korać, Antonela}}, title = {{Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke}}, } @mastersthesis{efzg:4817, author = {{Jajetić, Daniel}}, title = {{Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:4820, author = {{Jelonjić, Andrea}}, title = {{Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti}}, } @mastersthesis{efzg:4372, author = {{Koledić, Ivona}}, title = {{SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA}}, } @mastersthesis{efzg:4697, author = {{Kolar, Nera}}, title = {{ULOGA KORPORATIVNIH MUZEJA U UPRAVLJANJU PERCEPCIJOM AUTENTIČNOSTI LUKSUZNE MODNE MARKE}}, } @mastersthesis{efzg:3847, author = {{Bašić, Lovro}}, title = {{ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efzg:3826, author = {{Balaban, Ana}}, title = {{Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja}}, } @mastersthesis{efzg:3969, author = {{Bradić, Braslav}}, title = {{Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika}}, } @mastersthesis{efzg:3047, author = {{Bašić, Anja}}, title = {{Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada}}, } @mastersthesis{efzg:3037, author = {{Bešlić, Stjepan}}, title = {{Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj}}, }